Fortell litt om deg og din historie :)

25 år gammel, gift og bor landlig på sørlandet :) har to jenter fra før, ei på 5 og ei på 3,5 :)
 
31 år og bosatt i Akershus. Har tre barn med mannen i mitt liv! 2 gutter på 5 og 7 år og ei jente på snart 3På tirsdag testet jeg positivt med spire nummer fire!! Heldige meg
 
Jeg er 27, og dette blir mitt første gull ♡ Har ei nydelig stedatter på straks 3 som fyller dagen med sol, og en fantastisk god mann! Nå gleder vi oss til å bli en større familie! Jeg er livredd for å miste igjen, så dette er ganske skummelt enda :/ Men jeg er så utrolig lykkelig :D
 
Hey:-D. 26 år snart, bor på sunnmøre.
Har ei jente på 3 år og en gutt på 8 mnd, så dette blir travelt.
Alle mine har forskjellig far, ikke kontakt med fedrene, men pappa til magespira har tatt til seg begge to, gikk fort å gæli:p
Er hjemmeværende, men kjører taxi i helg og kveld, ellers pusser vi opp to hus, et vi bor i nå og et større vi skal flytte til snart :)
 
Jeg er 19 år, straks 20(i april). Møtte samboeren min i 2011, og vi ble sammen 14. Februar 2012(klisje, hehe) Vi flyttet sammen rundt mai 2014, men har "bodd" sammen før det også, med tanke på at jeg alltid, untatt i ukedager når jeg gikk på skole, sov og bodde hos han. Vi har vel tenkt på barn før vi flyttet sammen, men startet ikke prøvingen før Juli 2014. Traff på pp2, men mistet når jeg ca var 6+5. Vi traff igjen i Januar, og jeg er nå 5+2 :Heartred Denne gang er jeg veldig sikker på at det vil gå bra, og vi gleder oss stort til Oktober!!
Vi bor rett utenfor Haugesund :)
 
Jeg er 23 år og er samboer med en på 26 (27 om noen få dager) :p Vi har ei jente på 8 mnd sammen <3 Etter første forsøk ble jeg gravid igjen, så håper spiren velger å "bosette" seg for de neste 8 mnd :) Foreløpig termin 5.oktober.
 
Jeg er 21år (blir 22 på August) og bor på Nordmøret :)
Er forlovet med en på 21. bor sammen med min kjære på ett småbruk (uten dyr) :)
På januar 2014 hadde jeg en MA i uke 14+3. På April ble jeg gravid igjen, men hadde en SA i uke 4-5 ca.. Da bestemte jeg meg for å vente, begynte med P-Ring, sluttet med P-Ring 19 desember, fikk mens 23 desember som varte til 30 desember, og nå er jeg Gravid i uke 6+2 ca :)
Skal på tidlig UL i uke 8 ;)
 
Jeg er en jente på snart 18 år, er fra nordland og er forlovet med the man of my dreams. Vi har en datter på straks 3 mnd, og venter nr.2 i starten av oktober :)
 
Jeg er 30 år, samboer med mannen i mitt liv, vi har vært sammen siden vi var 17 :)

En gutt på 6,5 år og ei jente på 2,5 år. Førstemann ble vi raskt gravide med, nr to brukte vi 1,5 år på og nr tre ville vi neppe fått til om vi ikke var så heldige å komme til medicus i Trondheim. :)

skulle starte med ivf i februar da jeg er kommet i tidlig overgangsalder :eek: og nesten ikke har egg igjen :eek:

fikk femar som skulle hjelpe til å modne fram et egg og eggløsningssprøyte - og her er vi da :):):)
 
Jeg er 21 år, samboeren min er 22 og vi har vært sammen i 3 år.
Jeg går på sykepleien og jobber på infeksjonavdelingen på sykehuset her.

Vi har ingen barn fra før av og det var ikke planlagt å bli gravide nå heller, men det ble no sånn, og har bestemt oss for at dette har vi lyst til og dette skal vi klare sammen :) vi gleder oss masse!
 
Jeg er 33 år fra sørlandet. Gift med min kjære mann i snart 11 år. Vi har 2 gutter fra før på 6 og 8 år. Vi har hart lyst på nummer tre i mange år. Men fordi jeg fikk lymfekreft ( blir friskmeldt denne måneden ) måtte vi vente. Nå har vi prøvd i 2 år og har mista 2 ganger. Så nå håper jeg og ber jeg om at denne lille spiren skal klore seg fast! Det blir noen tøffe 8 uker før jeg begynner å føle meg trygg. Men håpet er der :)
 
Jeg er 33 år fra sørlandet. Gift med min kjære mann i snart 11 år. Vi har 2 gutter fra før på 6 og 8 år. Vi har hart lyst på nummer tre i mange år. Men fordi jeg fikk lymfekreft ( blir friskmeldt denne måneden ) måtte vi vente. Nå har vi prøvd i 2 år og har mista 2 ganger. Så nå håper jeg og ber jeg om at denne lille spiren skal klore seg fast! Det blir noen tøffe 8 uker før jeg begynner å føle meg trygg. Men håpet er der :)
Håper alt kommer til å gå bra og at spiren vokser seg stor og fin! :)
 
Er 25 år har en datter som blir 2 til sommeren. Er 4-5 uker på vei ble gravid i 3pp. Aldri hatt sa/ma tidligere
 
Ja, altså, jeg vet begge deler. Mest nøyaktig er jo første dag i siste mens, som var 26.12.14, så er sikkert totalt tullete å kjøpe en med ukesindikator, når jeg t.o.m har en annen en som jeg kjøpte på Kiwi liggende. Det var en fra Kiwi som ga meg positiv på dagen i dag også. Tok en EL-test i gårkveld, siden jeg hadde hørt at HCG kunne slå ut sammen med LH, noe den så absolutt gjorde.. jeg har aldri fått en sterkere strek enn den som alltid er der, men dét fikk jeg i gårkveld gitt! Så da skjønte jeg det egentlig da, så det ble lite søvn før jeg dura ned på Kiwi og kasta to hcg-tester på disken mens jeg gliste rått :p

Å, samme dato som meg! Første dag i siste mens var 26.12.2014. Og jeg kjøpte en med ukesindikator, selv om jeg allerede hadde fått positivt svar på forrige;) Sannsynligvis siste gang jeg er gravid, så jeg ga etter for fristelsen:)
 
Jeg er dame på 30år som bor i Oslo. Er gift med en helt fantastisk herlig fyr på 32. Vi har vært sammen siden 2008 og gift siden august 2013. Ingen av oss har barn fra før. Har forsøkt siden vi giftet oss med å få barn, men ingenting har klaffet, skulle til utredning for ufrivillig barnløshet - men ser ut til at vi greide oss på egenhånd

Både jeg og mannen jobber innenfor finans - så vi har begge lange, men stillesittende dager.

Litt usikker på hva jeg egentlig synes om slike forum, kan sikkert lære mye - men merker at det også skaper endel unødvendig uro. Så vi får se hvor skriv jeg er.

Jo: er selv oktoberbarn (slik nesten alle på morssiden av familien er) så dette er strålende
 
Jeg har 2 jenter på 10 og 12. Hadde ikke tenkt til å få flere barn, så i fjor satte jeg inn en spiral. I januar fylte jeg 40, og bare et par dager etter bursdagen min fant jeg ut at jeg var gravid. Litt av en bursdagsgave :)
 
27 år, fra østlandet men bor i Stavanger :) jobber som sykepleier i hjemmesykepleien.

Har en gutt på 5 fra tidligere forhold og venter nå en liten spire med mannen i mitt liv og vi har vært samboere i snart 4 år :)
 
Er 88 modell bud med forlovede I snart 7 år og prøvd like lenge, hatt 6 sa, fødte en sønn des 14 (for Tidlig født) og forlot oss for Tidlig.
Gravid igjen nå ca 5 veker på veg krysse fingrene
 
Jeg bor i Telemark sammen med mannen min som er noen år yngre enn meg. Vi giftet oss i Juli 14 (skulle ønske dagen aldri tok slutt) <3 Fra tidligere så har jeg tre barn fra tidligere. Etter minste jenta (10 år siden), så steriliserte jeg meg(etter eksen's ønske). Mannen min har ingen barn fra før, så vi satte igang med IVF. Ble gravid på første forsøk i september, men endte i Blighted Ovum i November. Ante ingenting før vi kom på tidelig UL i uke 6+4. Huff, var en fæl opplevelse og vond høst. Vi hadde da et eneste egg (Blastocyst) på frys som ble satt inn onsdag 21/1. Jeg er lykkelig og redd om hverandre. Ikke annet gjøre enn å prøve tenke positivt og håpe at det skal gå bra denne gangen.
Samme historie som meg, gitt.. Bortsett fra at min BO (x2) ikke ble oppdaget før i uke 9, siden vi var på ferie i uke 6-8.. Fryst blasto satt inn her 29.01. :)
 
Back
Topp