Fortell litt om deg og din historie :)

Begynner vel å bli "eldre gravid", 35 år.. Har en sønn på 7 som er resultat av IVF, etter mange års prøving. Har hatt IVF og ørten fryseforsøk etter det. Blitt spontant gravid 2 ganger, begge kjemiske. Mai i fjor ble jeg gravid etter frys, men ble oppdaget blighted ovum i uke 9. Det var da to tomme fostersekker der. Siste fryseforsøket ble det satt inn en Blastocyst, som foreløpig ser ut til å klamre seg fast.. Med alle abortene friskt i minne, tør jeg ikke glede meg for mye.. Går det galt denne gangen også, er det over og ut for prøving på oss. :)
 
Jeg er 28 år, samboeren er 29. Vi har vært sammen i omtrent 4 år:)

Jeg har en sønn på 8 år fra før, sammen har vi ei jente på 6 mnd ( fikk positiv test akkurat på dagen hun ble 6 mnd:p). Denne spiren var forsåvidt planlagt, men hadde ikke trodd det skulle gå så fort! Blir spennende med bare 14 mnd mellomrom..
 
Jeg er 28 år fra østlandet,je å samboeren min på 36 år har vært sammen i 10 år:) har ei jente som blir 3 år i mars. Ble gravid på p-pilla første gangen,å denne gangen ble vi planlagt gravide på første forsøk gleder oss veldig! :)
 
Jeg er 26 år gift med en mann på 34. Dette er vårt første barn og veldig planlagt og ønsket! Sa uke 8 forrige gang, så håper denne sitter helt frem til oktober :)
 
Back
Topp