Fortalt det til mange?

Mannen, mamma og ei venninne som vet. Ville ha noen å snakke med om jeg skulle miste igjen. Venter med å fortelle resten av familien til julaften.
 
Har ikke fortalt det til noen enda :) Litt gøy å ha en liten hemmelighet, og litt etter dårlige erfaringer fra forrige graviditet. Da fortalte vi det til familie, men ikke alle klarte å holde tett om det, så da får de vente denne gangen.
 
Her vet familiene våre det (foreldre og søsken). Ett par venninner fikk vite det for ett par dager siden. Sjefen og kollegaene mine vet det siden legen min vil at jeg skal være forsiktig på jobb mtp på løft og tunge bevegelser siden jeg har mistet tidligere. Krysser fingrene for at den sitter denne gangen :)
 
Mamma, søsteren min og 5 venninner. Skal fortelle det til pappa neste helg tenkte jeg, for da skal jeg hjem til han.
Den yngste søsteren får vente litt til:)
 
Jeg har sagt det til ei venninne, i tillegg til min kjære, og vår sønn (som ikke skjønner hva jeg sier). :)
 
Samboer, ei storesøster og to veninne som vet det her -resten får vente til jul (håper jeg) :)
Den ene veninna mi spurte meg rett ut fordi ho hadde drømt det. Den andre tok med posten når hun kom på besøk, og der lå innkallelsen til tul..:p
 
Mine nærmeste venninner, en kollega som også er gravid, og samboers nærmeste venner vet det :) Og min leder. De kommende besteforeldrene får det i julegave, da vil jo også annen nær familie få vite det. Tror ikke jeg vil offentliggjøre det skikkelig før etter OUL, men kjenner på det etterhvert. Har faktisk veldig liten trang til å fortelle det, kanskje fordi jeg sist gang bare ville rope det ut til alle, men så gikk det galt...
 
Kun meg og mannen som vet foreløpig :)
 
Har ikke fortalt det til noen enda. Fant det selv ut på tirsdag, så skal kose meg med hemmeligheten enda ei stund:Heartred
Skal fortelle det til pappaen i helgen:)
 
Jeg har fortalt det til noen i familien, og en veninne :) I uke 12 er det ingen hemmelighet lenger, og etter OUL er det helt offisielt.
 
Nærmeste familie på begge sider, min sjef og yogainstruktøren vet det ;-)
 
Måtte fortelle det igår til familie og bestevenninna mi siden det begynte å synes :) Tidigere enn planlagt, men er jo igrunn ikke så farlig :)
 
I dag delte jeg det med en hel flokk på jobb. I og med at jeg var hjemme hele fredag, og lå på sofaen nesten hele dagen på jobb idag følte jeg at jeg burde forklare meg :p De hadde en anelse...:rolleyes:
 
Jeg har så lyst til å dele det med noen venninner, men jeg lar være fordi min kjære har sagt at vi ikke skal si noe enda. :)
 
Delte tidlig i uke 6 med familie på begge sider, mine beste venner og de næreste kollegene :) Klarte ikke holde gleden for meg selv! Er nå 9+2
 
Hadde planer om å fortelle det i jula, men jeg er dårlig, så har fortalt det til nærmeste familie og venner. Syns det var like greit å si det, de som kjenner meg vet jeg har ventet på å bli gravid uansett:)
 
Back
Topp