Fortalt det til mange?

Har ikke fortalt det til noen enda. Noen dager har jeg lyst til å fortelle, mens andre dager synes jeg det er en hyggelig hemmelighet :) Regner med å fortelle etter TUL. Eller kanskje etter OUL :p

Fortalt det til to venninner måtte snakke med noen Venter med resten nærmere jul

Min beste venninde og legen min vet det :) venter ei stund me resten

Vi har ikke fortalt noen enda, men sønnen min er den første som skal få vite noe. Jeg gleder meg veldig til å dele det med han :) Deretter blir vi å dele det med hele familien, før ellers kommer de til å gjette det selv siden jeg avstår fra alkohol under en fest alle skal på. Kommer vel til å fortelle det i uke 9-10.

Vi har ikke sagt noe til noen, men tror begge sine familier har en anelse om at tredjemann ikke er så langt unna. Vi hadde tenkt å vente til juleaften med å fortelle det, men ser ut som det blir tidligere da vi har litt for mange julebord/fester hvor vi kanskje får et forklaringsproblem ift alkohol - så vil tro at vi forteller det rundt 12 uker i starten av desember:D Krysser bare fingrene for at alt går bra!
Vi har litt samme problem, men må fortelle det litt tidligere enn det

Bare samboeren min og meg som vet det :) Skal på TUL om 3 uker, tenker vi forteller det til foreldrene våre da. :)

Fortalt det til min mor og samboer sin mor, ikke til noen andre enda, søstera hans skal få vite det om noen uker, ellers tror jeg vi venter til nærmere jul, enten uke 12, eller juleaften :)

Fortalt det til mine foreldre og bror. Skal fortelle det til svigerfamilie om noen uker når vi er på ferie :) resten får vite det når det nærmer seg uke 12

Tre venninner og en kollega vet det :) de vet at vi har strevd og at jeg har mistet, så er greit å ha noen som har vært i samme situasjon og snakke med. Og slik at jeg ikke har så stort behov for å snakke med samboeren om alle mulige småting.

Hadde besøk av noen gode venninner ikveld og synes det er vanskelig å ikke si noe :D Graviditeten opptar jo store deler av tankene mine for tiden, og å plutselig styre helt unna var vanskeligere enn jeg trodde, men jeg holdt meg unna slike tema haha :D

Vi har ikkje fortalt det til noen ennå:) men må vel snart si det til sjefen som også er min mor,så hun skjønner fravær og dårlig innsats på jobb :D

Bare sagt det til de nærmeste på jobb

Jeg har sagt det til to venninner og mamma <3 Men vi skal ikke si det til noen andre før uke 10 eller 12 bare fordi det ikke er nødvendig at alle skal vite det om det skjer noe annet enn det vi ønsker :)

Bare sagt det til mamma og en nær kollega...prøver å vente med å fortelle til de fleste til uke 12 :) Men vanskelig å ikke si noe...i går etter jeg hadde vært på ul og fått vite at det var et lite hjerte som dunket i magen var jeg hos ei høygravid venninne...virkelig vanskelig å ikke si noe!

Her er det kun ei god venninne, lillebroren til samboeren og min mor som vet. Har mistet så mange så vil ikke si det til "hele verden" før vi er sikre på at den sitter :)

Her venter vi litt til, fortalte i uke 6 sist, men venter nok litt til denne gangen :)

Kun svigermor og en svoger som vet. Min manns familie bor ikke I norge og de er nær hverandre. Lyst til å fortelle folk, men må fortelle min familie først. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal fortelle det! Forslag? Er 7+1 og har ikke hatt offisiell legetime ennå. Blir ikke før slutten av november...

Bare vi og sjefen som vet.

Back
Topp