Fortalt det til mange?

Afro_Head

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Har dere fortalt nyheten til mange eller er det ennå hysj hysj? Jeg har fortalt det to gode venninner og min mor. Og sjefen for å forberede henne på evt. egenmeldinger/sykemelding, slik at vi har en åpen dialog.

Vi venter med resten, men jeg kjenner at jeg gleder meg til å fortelle til guttene som har mast om ei "lillesøster" lenge nå. :)
 
Har ikke fortalt det til så mange, men har en mann som ikke klarer å holde tett om det så er desverre flere som vet enn hva jeg liker :p
 
Vi har valgt å fortelle det til nærmeste familie samt noen gode venner:) 10-åringen venter vi med..:p
 
Bare jeg og samboeren som vet, er litt morsomt å ha en liten god hemmelighet bare mellom oss en stund :heartred
 
Vi har ikke sagt noe til noen, men tror begge sine familier har en anelse om at tredjemann ikke er så langt unna. Vi hadde tenkt å vente til juleaften med å fortelle det, men ser ut som det blir tidligere da vi har litt for mange julebord/fester hvor vi kanskje får et forklaringsproblem ift alkohol - så vil tro at vi forteller det rundt 12 uker i starten av desember:D Krysser bare fingrene for at alt går bra!
 
Vi har fortalt på begge sider, foreldre og søsken :) Og jeg har fortalt ei venninne. Har opplevd å miste, og det er absolutt bedre å fortelle noen (men ikke alle) tidlig :)
 
Mine foreldre og hans foreldre vet og 2 venninner. Og en nabo som jobber på apoteket :p Thats it :)
 
Ikke fortalt det til noen andre enda. Venter til bursdagen min. ( 12+ 2)
 
Til min mamma og to venninner.
Må nok si det til svigers snart også pga selskap og nei-mat.
 
Her vet alle de nærmeste det, bortsett fra pappaen min og søsteren til samboeren. :) De får vite det til helgen, når de kommer på bursdagsfeiringen til 2-åringen. Vil si det ansikt til ansikt. :) Jeg har også fortalt det til ei venninne.
 
Vi har fortalt det til våre nærmeste av både venner og familie. Mistet i september og var veldig glad for at jeg "bare" trengte å si at det hadde gått galt. Så var ikke i tvil denne gangen heller. Mange tanker som farer også føler jeg at jeg kan ta mer hensyn til kroppen uten å måtte komme med andre unnskyldninger.
 
Mannen vet - og kontordama hos legen. Mistenker at en av kollegaene mine fant det ut og da jeg bestilte time hos jordmor - iom at hun jobber der...
Føler ikke for å si det til noen ennå.. fremdeles veldig tidlig og føler at jeg jinxer det hvis jeg sier det til flere..
 
Kun samboeren min og jeg som vet :happy: og sjefen min da!
Planlegger å vente en stund til, men begynner å få mage så er ikke så lett å skjule :hilarious: fikk visst fortere mage med nr 2!
 
Her har vi kun fortalt det til ett par venner. Familien venter vi med så lenge som mulig fram mot 3 mnd.
 
Siden vi har vært gjennom et IVF-forsøk og flere visste om det, var det bare naturlig at de samme fikk vite det når det var vellykket Så her vet mine foreldre, mine søsken med kjærester og de som var våre forlovere når vi giftet oss det. Vi kaller dem våre bestevenner, men det høres så rart ut når man er voksen og sier det, men dere forstår :p
 
Kun min kjære og meg selv som vet om lille skatten i magen enda :) Forteller famile når det nærmer seg 12 uker:)
 
Min samboer sine foreldre og søsken vet det (de er nærmeste naboer). Sier det sikkert til min mor snart og.
 
Back
Topp