Stemmer på februarfnuggene2025! Klinger bra og passer med fnugg på vinteren. Fint å få med februar i navnetHyggelig om vi kan ha med februar på en eller annen måte Feks Februarlykke2024 eller Februarfnuggene2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer på februarfnuggene2025! Klinger bra og passer med fnugg på vinteren. Fint å få med februar i navnetHyggelig om vi kan ha med februar på en eller annen måte Feks Februarlykke2024 eller Februarfnuggene2024
Hva innebærer det egentlig?Er det noen fler som vil være tilgangsansvarlig? Er fint om det er 3 stykk
Jeg lar tråden med forslag til navn stå åpen ut dagen, så lager jeg en avstemning dere kan stemme på i morgen.
Som TGA skal en i hovedsak verne om reglene som bestemmes av gruppen. Dvs de som er TGA passer på at de som er med på skjult overholder reglene for å være med der. Det innebærer f.eks. at en månedlig tar en gjennomgang av medlemmene der og ‘kaster ut’ de som ikke kvalifiserer til å beholde tilgangen. En sjekker også om folk kvalifiserer til å bli med; få tilgang og en gir beskjed til forumansvarlig om medlemmer som ønsker og som kvalifiserer for tilgang. Det er litt jobb spesielt i starten men det er absolutt overkommelig. Det er lurt å være minst 2 stk så kan en avlaste hverandre eller ha forskjellige ansvarsområder. Jeg var lenge slått ut med kvalme så endte mer opp med en ‘varafunksjon’ hvor den andre TGA stort sett holdt kontroll på det mesteHva innebærer det egentlig?
Februarfnuggene 2025 har jeg aldri sett foreslått tidligere tror jeg, klinger braHyggelig om vi kan ha med februar på en eller annen måte Feks Februarlykke2024 eller Februarfnuggene2024
Veldig likt snøfnuggene 2025, som er januar-gruppa sitt skjulte forum.Februarfnuggene 2025 har jeg aldri sett foreslått tidligere tror jeg, klinger bra
Likt ja, fortsatt uliktVeldig likt snøfnuggene 2025, som er januar-gruppa sitt skjulte forum.
Snøklokkene2025 var veldig fintMye kan jo skje ennda ang termin og fødsel, noen kan jo komme seint i januar eller tidlig mars
Selv om alle har teknisk sett har termin i februar
Hva med:
Snøklokkene2025
Vårblomstene2025
Snøballene2025
Vårdrømmen2025
Februarhjerter2025 likte egHer er flere februar-forslag
Februarlykke2025
Februarfnuggene2025
Februarkrystallene2025
Februarbarna2025
Februarglede2025
Februarsmil2025
Februarhjerter2025
Snøklokkene var nydeligMine favoritter av de som er foreslått:
Februarhjertene2025
Februarkrystallene2025
Snøklokkene2025
Snøbarna2025
Alt som har med blomster og vår å gjøre er s0 langt unna virkeligheten som man kommer for oss i nord
Når kommer avstemningen?Hei!
Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi legger inn forslag til navn på den kommende skjulte gruppa vår?
Sleng ut!
Så lager vi en avstemning etterhvert!
Hvor mange TGA mangler nå? Jeg kan være om det fortsatt trengsOg! Om noen ønsker å være tilgangsansvarlig: rop ut!
Få fint! Da er dere 3!Hvor mange TGA mangler nå? Jeg kan være om det fortsatt trengs