Forslag til navn på skjult gruppe?

Er det noen fler som vil være tilgangsansvarlig? Er fint om det er 3 stykk :angel8

Jeg lar tråden med forslag til navn stå åpen ut dagen, så lager jeg en avstemning dere kan stemme på i morgen. :)
Hva innebærer det egentlig? :)
 
Hva innebærer det egentlig? :)
Som TGA skal en i hovedsak verne om reglene som bestemmes av gruppen. Dvs de som er TGA passer på at de som er med på skjult overholder reglene for å være med der. Det innebærer f.eks. at en månedlig tar en gjennomgang av medlemmene der og ‘kaster ut’ de som ikke kvalifiserer til å beholde tilgangen. En sjekker også om folk kvalifiserer til å bli med; få tilgang og en gir beskjed til forumansvarlig om medlemmer som ønsker og som kvalifiserer for tilgang. Det er litt jobb spesielt i starten men det er absolutt overkommelig. Det er lurt å være minst 2 stk så kan en avlaste hverandre eller ha forskjellige ansvarsområder. Jeg var lenge slått ut med kvalme så endte mer opp med en ‘varafunksjon’ hvor den andre TGA stort sett holdt kontroll på det meste
 
Mye kan jo skje ennda ang termin og fødsel, noen kan jo komme seint i januar eller tidlig mars :joyful:
Selv om alle har teknisk sett har termin i februar :hilarious:
Hva med:
Snøklokkene2025
Vårblomstene2025
Snøballene2025
Vårdrømmen2025
 
Jeg er i DPO-land men har en tendens til å få tentativ termin i månedsskiftene hver eneste gang så rekker ikke å være med på denne moroa om jeg skal vente til jeg kan teste. Derfor henger jeg litt i termingruppene jeg eventuelt kommer inn i.

I fjor laget jeg en oversikt over ulike navn og bannerfarger som eksisterte i tidsrommet 2019-2024 også har jeg nå lagt inn de som kom etter den tid. Gjengangere er det mange av men det gjør jo egentlig ingenting også er det jo gøy med litt utradisjonelle valg som f.eks. Utmarsj som kanskje er min favoritt. Har også en oversikt over bannerfarger. Farge B utgår pga dårlig kontrast mellom bakgrunn og tekst. Slår et slag for å ha med 2025 bakerst uavhengig av navn. Et egnet navn er i mine øyne et navn som forteller hvilken måned og hvilket år det tilhører i det man ser det, men selvfølgelig er det flertallet som avgjør endelig navn :wtf:
 

Vedlegg

  • BannereBV.png
    BannereBV.png
    909,2 KB · Visninger: 37
  • IMG_8673.PNG
    IMG_8673.PNG
    80,5 KB · Visninger: 37
Mine favoritter av de som er foreslått:
Februarhjertene2025
Februarkrystallene2025
Snøklokkene2025
Snøbarna2025

Alt som har med blomster og vår å gjøre er s0 langt unna virkeligheten som man kommer for oss i nord :laughing002 :laughing002 :laughing002 :laughing002
 
Mine favoritter er,
Snøklokkene 2025
Snøballene 2025
Mellomrom mellom navn og årstall ser mest ryddig ut :cool:
 
Hei!

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi legger inn forslag til navn på den kommende skjulte gruppa vår? :)
Sleng ut!

Så lager vi en avstemning etterhvert!
Når kommer avstemningen?❤️
 
Back
Topp