"Forsøk til høsten" skravletråd

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Vi er jo flere som skal gjennom forsøk til høsten, enten pga ufrivillig avbrudd nå med corona eller oppstart da :)

Dropper oversikten da ting er såpass usikker for majoriteten ennå - får heller opprette egne tråder for hver måned.
 
Vi er ikke aktive prøver pdd., men planlegger trolig innsett til høsten om ting roer seg ned :) Har en del praktiske ting som jobb og studie som bør på plass først, håper dette er i orden i løpet av sommeren.

Har en datter født mai 2018 fra før av etter 4 ICSI, og vi har en eskimo på frys vi skal bruke.
 
Vi skal privat så det er teoretisk mulig at vi kommer inn nå ila vår/sommer, men tviler litt på det. Vi har ikke bestemt oss for klinikk heller, men sånn ståa er nå så blir det vel Hausken her i Bergen. Ønsket egentlig å dra til Oslo, og skulle overnattet hos søster, men hun bor i Viken, så det er uaktuelt å reise til de nå. Oslo frister i grunn ikke på noen måte :(
 
Slenger meg med her, da innsett etter påske virker veldig fjernt akkurat nå. Jeg kommer nok til å ringe inn mensen som avtalt, men regner med at jeg får beskjed om at det blir utsatt!
 
Planlagt innsett i september eller oktober :happy:
Hører til Huddinge i Stockholm, har to fine eskimoer på frys der :Heartblue:Heartblue
 
Her blir det forsøk når de åpner landegrensene igjen. Jeg håper jo fremdeles at det skjer før sommeren, men det ser ganske mørkt ut nå!
 
Her blir det forsøk når de åpner landegrensene igjen. Jeg håper jo fremdeles at det skjer før sommeren, men det ser ganske mørkt ut nå!

Hvor hører du til? :)
 
Slenger meg med her, da innsett etter påske virker veldig fjernt akkurat nå. Jeg kommer nok til å ringe inn mensen som avtalt, men regner med at jeg får beskjed om at det blir utsatt!

Hvor hører dere til? :) Krysser fingrene!
 
Skulle egentlig begynt på medisiner om ikke så lenge, og avgårde for uttak i Sverige. Slik som det ser ut nå aner jeg jo ikke når det blir. Så snart vi ikke er fengslet lenger, så skal jeg komme igang.
 
Hvor hører du til? :)
CFC i København, men jeg skal nok bytte klinikk før neste forsøk, i allefall nå som det blir god tid til å ta alt det praktiske med å overflytte journaler, embryo og evnt donorsæd. Jeg er ikke fornøyd med oppfølgingen (eller resultatene...) og trenger at friske øyne ser på saken.
 
CFC i København, men jeg skal nok bytte klinikk før neste forsøk, i allefall nå som det blir god tid til å ta alt det praktiske med å overflytte journaler, embryo og evnt donorsæd. Jeg er ikke fornøyd med oppfølgingen (eller resultatene...) og trenger at friske øyne ser på saken.

Håper det blir bra når du kommer igang igjen :)
 
Samme her. Helt umulig å si hvordan det blir. Håper dette forbaska viruset er noenlunde under kontroll så snart som mulig.
Ser på en måte ikke for meg Norge stengt ned så lenge, det får jo enorme konsekvenser :nailbiting: men de har jo ett etterslep den dagen de åpner også ..
 
Joiner dere. Jeg skulle egentlig starte med vårt første fryseforsøk i starten av mai. Men er pessimistisk at det blir å gå i disse coronatider... Skal prøve meg på å ringe inn mensen som avtalt, men vet jo ikke om det i det hele tatt er folk som svarer telefonen på Riksen nå..
 
Har egentlig time på Riksen om ca en måned, men blir vel helt sikkert utsatt. Full forståelse, men kjedelig likevel :arghh:
 
Blir vel et stort etterslep i høst også.. Planen her var kanskje september/oktober
 
Må dette viruset fare fort forbi! Skulle hatt innsett av enda en blastocyst neste uke, men den gang ei! Bare å stålsette seg på mange måneders pause.. hodet er fullt av tanker og tenker mye på de to abortene vi allerede har vært igjennom. tenk at jeg egentlig skulle hatt 2 mnd igjen til termin. Siden vi startet med ivf for 1 1/2 år siden har vi hatt 4 innsett, men uten baby :(
 
Back
Topp