"Forsøk til høsten" skravletråd

Absolutt ingenting :)

Det er jo deilig det også :)
Vi skal være hjemme i sommer. Jeg skal jo jobbe hele sommeren, men har planlagt å invitere venner på grilling hjemme :) De dagene jeg har fri. Få noe sosialt ut av enda en arbeidssommer :p
 
Det er jo deilig det også :)
Vi skal være hjemme i sommer. Jeg skal jo jobbe hele sommeren, men har planlagt å invitere venner på grilling hjemme :) De dagene jeg har fri. Få noe sosialt ut av enda en arbeidssommer :p

Har båt og hytte, blir vel kanskje noen turer dit. Stengt jobb hele juli.

Grilling hjemme er deilig det også ;)
 
Så var vi i kontakt med Porsgrunn for søskenforsøk, skal sende inn et egenerklæringsskjema så blir vi kontanter av lege. Jeg ammer fortsatt, så det kan jo bli litt problematisk
 
Så var vi i kontakt med Porsgrunn for søskenforsøk, skal sende inn et egenerklæringsskjema så blir vi kontanter av lege. Jeg ammer fortsatt, så det kan jo bli litt problematisk

Jeg ville droppet å nevne det. Antar du ammer (snart) 2-åringen? :) Jeg ammer også (termin august 2018, men bursdag på torsdag) og hadde ikke sagt noe om vi skulle gått videre med forsøk nå.
 
Jeg ville droppet å nevne det. Antar du ammer (snart) 2-åringen? :) Jeg ammer også (termin august 2018, men bursdag på torsdag) og hadde ikke sagt noe om vi skulle gått videre med forsøk nå.

Det står spm i skjemaet når man slutta å amme, jeg tenkte å skrive mai 2020. Men sannheten er jo at jeg ikke har slutta. Må nok ha medisiner/hormoner så må jo slutte før jeg begynner å amme. Uff, vanskelig dette. Har ikke lyst å tvinge datteren til å slutte heller.
 
Det står spm i skjemaet når man slutta å amme, jeg tenkte å skrive mai 2020. Men sannheten er jo at jeg ikke har slutta. Må nok ha medisiner/hormoner så må jo slutte før jeg begynner å amme. Uff, vanskelig dette. Har ikke lyst å tvinge datteren til å slutte heller.

Jeg diskuterte dette med min private gynekolog (hun er overlege på IVF seksjonen på Ullevål) og hun var uenig i føringene så lenge det er snakk om et eldre barn, altså over 1 år.

Som sagt - jeg skal kun sette inn et fryst egg (styrt syklus trolig), men hadde ikke sluttet amme om vi skulle gjort det etter Leah var ett år :)
 
Noen av dere som skal til Haugesund i september?
 
Erre no liv her?
 
Plutselig ble det forsøk NÅ, eller hvertfall oppstart. Startet med medisiner i dag til et eventuelt fryseforsøk i juni, vet ikke om hodene til meg og mannen er helt med, bråstopp på å amme for meg og den forhåpentligvis kommende storesøster. Hvordan er det med dere ?
 
Vi regner med forsøk til høsten, fryst eskimo. Får se om mannen er enig ;)
 
Vi startet forsøk i dag, jeg er helt kaos i hodet, trudde ikke vi skulle starte før til høsten men legen spurte i går om vi ville starte.

Ååååh, så utrolig spennende!!! :D
 
Endelig er lykken snudd! Koronaen har satt oss 3,5 mnd på etterskudd, men har endelig fått dato. 1. august skal jeg etter planen igang, med uttak 12 august!
 
Da har vi fått planlagt egguttak i uke 37. Så nå krysser jeg fingrene for at sommeren flyver forbi (trodde aldri at jeg skulle ønske at en sommer gikk raskt) ☺️
 
Hvor lenge er vanlig å gå på nesespray ca?☺️ Jeg klarer ikke huske hvor lenge jeg gikk sist. Følte det var 1 mnd før sprøyter?
 
Da slenger jeg meg med her, etter at vårt første icsi forsøk nå i mai ble mislykket, vi fikk ingen egg på frys..

Fikk svake positive tester 11 12 og 13 dpo :(
Så da får vi bite tennene sammen og vente til høsten, jeg som ville gå gravid i sommer med min venninne, og søstra mi :'(
 
Back
Topp