Forsøk i mars/april 2020

Noen andre som skal på ul i morgen?
Jeg skal på ul i morgen for å se om hvordan vi ligger an i forhold til innsett. Har kun gått på letrozol denne gangen og ikke letrozol og menopur så er spent på om hvordan det har gått. Veldig skeptisk!
 
Jeg skal på ul i morgen for å se om hvordan vi ligger an i forhold til innsett. Har kun gått på letrozol denne gangen og ikke letrozol og menopur så er spent på om hvordan det har gått. Veldig skeptisk!

Blir spennende, jeg krysser fingrene for deg! Oppdater oss i morgen da :)
 
Takk for svar :) satser på at det går bedre i morgen siden jeg nå vet hva som venter meg haha!

Ojaaa, jeg fikk beskjed om å sette den i magen jeg, men gir kanskje mer mening å sette den i låret.. men det vet jeg ikke om jeg tør:nailbiting:
Jeg satte den i magen fordi det var det sykepleier sa til meg, jeg passet på å holde nålen med det spisseste punktet ned mot huden da gikk den lettere inn og gjorde nesten ikke vondt. Fikk alltid et slags hudreaksjon etterpå, men gikk fort over. Hjalp når jeg trykket det inn super sakte.
 
Jeg satte den i magen fordi det var det sykepleier sa til meg, jeg passet på å holde nålen med det spisseste punktet ned mot huden da gikk den lettere inn og gjorde nesten ikke vondt. Fikk alltid et slags hudreaksjon etterpå, men gikk fort over. Hjalp når jeg trykket det inn super sakte.

Takk for at du deler din erfaringe :) Gikk heldigvis mye bedre andre gang, fant også ut av det med spissen :p så jeg fortsatte bare med å sette den i magen siden det var det jeg også fikk beskjed om!
 
Ååå så bra vi er flere :woot: krysser fingrene for deg også!! Hold oss oppdatert!
Jaa :D og i like måte! Håper på godt resultat for oss alle :joyful:
 
Ikke mindre enn 20 poser ble funnet på ul hos meg. Alt fra 11-17mm. Sist jeg hadde så mange ble jeg lett overstimulert, måtte bælme vann og gå på klexane i en tid etterpå, men fikk innsett. Spent på hva tlf fra Porsgrunn sier i dag. Ikke rart jeg føler underlivet skal falle ut :shy:
 
Ikke mindre enn 20 poser ble funnet på ul hos meg. Alt fra 11-17mm. Sist jeg hadde så mange ble jeg lett overstimulert, måtte bælme vann og gå på klexane i en tid etterpå, men fikk innsett. Spent på hva tlf fra Porsgrunn sier i dag. Ikke rart jeg føler underlivet skal falle ut :shy:

Oj så mange altså:woot: Håper på positiv telefon og at det blir innsett på deg :)
 
Ikke mindre enn 20 poser ble funnet på ul hos meg. Alt fra 11-17mm. Sist jeg hadde så mange ble jeg lett overstimulert, måtte bælme vann og gå på klexane i en tid etterpå, men fikk innsett. Spent på hva tlf fra Porsgrunn sier i dag. Ikke rart jeg føler underlivet skal falle ut :shy:

Lykke til! Håper du ikke blir overstimulert og at det blir innsett:smiley-angelic003
 
Vetikke om jeg er overstimulert? Eller om jeg er på vei til å bli det? men får ikke innsett denne syklusen :facepalm: fikk ikke med meg hvor mange egg det var heller :facepalm: uttak på onsdag da i hvert fall!
 
Back
Topp