Forsøk i mars 2020

Håper jeg kan melde meg inn her etter hvert. Går igjennom en SA nå, men legen i Porsgrunn mente jeg kunne sette i gang med ny stimulering når blødningen tok seg opp. Så hvilke medisiner det blir denne gangen er jeg litt usikker på. Men skal i gang med 5 fryseforsøket. Så negative og to graviditeter som har endt i MA og SA. Har visst god sjanse for å bli gravid og enda større sjanse for å miste også... typisk :banghead:
 
Venter også på oppstart med spray, lang protokoll. Forventet oppstart i midten av februar. Ja, mye ventetid, men klinikken gjør sitt ytterste og det de kan med de ressurser og personalet de har, beundringsverdig. Så spennende at du straks er i gang med behandling, ønsker deg masse lykke til!
Glemte helt å svare på denne! Hvordan ligger du an? Har du fått starte med spray? Her håper jeg på klarsignal på sprøytestart til helgen!
 
Hei! Har vært litt aktiv i mars/april gruppen den siste tiden, da oppstart med spray ikke blir før 28 februar, så uttak blir nok ikke før i slutten av mars. Men nå nærmer det seg endelig:smiley-bounce012 Så spennende, krysser fingrene for at du får starte til helgen! Endelig skal vi i gang!:Heartred


Glemte helt å svare på denne! Hvordan ligger du an? Har du fått starte med spray? Her håper jeg på klarsignal på sprøytestart til helgen!
 
Da blir det oppstart av letrozol i morgen og ul 2/3. Skal kun gå på letrozol denne gangen og ikke menopur så spennende å se når innsett blir. Da er vi endelig i gang igjen. Alle gode ting er 5!!
 
Back
Topp