Forsøk i mars 2020

Ønsker dere alle lykke til, her blir det ikke forsøk i mars pga økonomi.

Jeg har gitt opp håpet egentlig om å få det til, da jeg blir 40år i år. Men min kjære har ikke gitt opp, men jeg gidder ikke å ha håp, lei av å bli skuffet av å ikke lykkes.

Mulig det ordner seg, men jeg har mine tvil.
Skulle ønske jeg vant litt i lotto.
Så utrolig kjipt at økonomien står i veien...vet om flere som har opprettet innsamlingsaksjon på Spleis.no for å få hjelp, man blottlegger jo seg selv da, men kan vel også være anonym der inne vil jeg tro?
 
Hva gjør dere ang. jobb og fravær? Vet sjefen om grunnen til at du er borte enkelte dager i en periode? Tar dere feriedager, sykedager eller søker dere om permisjon? Jeg skal akkurat tilbake i jobb etter permisjon med lillemann den uka jeg må inn på UL kontroll og mest sannsynlig en dag til uka etter. Jeg har ikke rett på sykepenger da jeg har hatt ulønnet permisjon. Noen som vet om jeg har rett på permisjon når jeg skal på kontroll?
Mener man har rett på perm med lønn, alt av spesialisttimer i helsesektoren går vel innunder denne ordningen og du er jo tilbake i jobb når du skal inn på UL? Jeg tenker jeg sier jeg skal på Gynekologisk foreløpig, men har akkurat begynt i ny jobb, så kommer vel litt an på forholdet med sjefen osv. Arbeidsgiver har ikke rett på å vite årsak ihvertfall.
 
Det hadde vært midt i blinken, men kan vel ikke satse på å være så heldig. Er så mange skuffelser i det gamet her, så greit å ikke ha alt for store forventinger for da blir jeg bare skuffet (selv om jeg egentlig blir litt skuffet uansett :p).
Jeg tenker at det er lov å håpe, men viktig å være realist også! I hvert fall det jeg lærte av første runde :D
 
Hvordan ligger dere an i forløpet, hvor langt har dere kommet, hvilke erfaringer har dere så langt med klinikken og de ansatte? Kjekt å høre erfaringer og andres opplevelser av denne krevende prosessen
 
Hvordan ligger dere an i forløpet, hvor langt har dere kommet, hvilke erfaringer har dere så langt med klinikken og de ansatte? Kjekt å høre erfaringer og andres opplevelser av denne krevende prosessen
Venter på oppstart spray. Skal begynne onsdag til uken, har lang protokoll :) Dette blir vårt 4 forsøk totalt, men første ferskforsøk på søsken. Har ellers bare gode erfaringer med klinikk og ansatte. Litt treige på å svare på henvendelser, men veldig ålreite og varme mennesker når du møter opp og er på ditt mest sårbare ❤️ Enn du?
 
Så utrolig kjipt at økonomien står i veien...vet om flere som har opprettet innsamlingsaksjon på Spleis.no for å få hjelp, man blottlegger jo seg selv da, men kan vel også være anonym der inne vil jeg tro?
Spleis er ikke anonymt, og jeg vil ikke informere omverden om vår sorg. Det blir for personlig og sårt, at alle "vet" blir ikke bra for meg.
Men spleis.no var en god ide:Heartbigred
 
Venter på oppstart spray. Skal begynne onsdag til uken, har lang protokoll :) Dette blir vårt 4 forsøk totalt, men første ferskforsøk på søsken. Har ellers bare gode erfaringer med klinikk og ansatte. Litt treige på å svare på henvendelser, men veldig ålreite og varme mennesker når du møter opp og er på ditt mest sårbare ❤️ Enn du?
Venter også på oppstart med spray, lang protokoll. Forventet oppstart i midten av februar. Ja, mye ventetid, men klinikken gjør sitt ytterste og det de kan med de ressurser og personalet de har, beundringsverdig. Så spennende at du straks er i gang med behandling, ønsker deg masse lykke til!
 
Hei jenter!

Da var 2 time ferdig, og vi er snart i gang.

Blir mest sannsynlig i mars! Og jeg er veldig spent.. Er for tiden sykmeldt 100 prosent, fordi jeg sliter psykisk og fysisk med tanker og alt i denne prosessen før vi har startet.

Jeg jobber i barnehage og blir veldig stor belastning..

Vi får snart svar om vi skal på lang eller kort protokoll! Om ca 2 uker.

Og ja, idag så svimte jeg nesten av når jeg tok blodprøve! Stakkar ho stakk feil på armen, så kom det ikke blod ut! Det var sykt vondt.
Måtte legge meg ned på gulvet med en kald klut over panna. Aldri skjedd før, så det var sykt flaut.. Hehe

Men så traff ho på høyre heldigvis :)

Sitter nå i stua og slapper av og ser serie før natta..

Driver dere med da?

Let the Journey begin!
 
Vi venter på neste mens og har samtidig lagt inn aksjer til et hjemme-forsøk i mellomtiden.
Er nå på 3dpo og dagene S N E G L E R seg avgårde.

Men blir på en måte ikke så sykt skuffa nå hvis tanta dukker opp, for da får vi i det minste kommet i gang med å sette dato for neste innsett.
 
Jeg venter på hormonoppstart 28. Februar, lang protokoll. Og tiden bare snegler seg avgårde....heldigvis er det travelt på jobb og jeg prøver å holde meg opptatt med noe hver dag, men allikevel.....man lærer seg jammen meg tålmodighet i dette gamet her!
 
Her blir det scratching i neste uke før oppstart av sprøyter ved neste mens. Det blir vårt tredje og siste forsøk, så merker at jeg er litt nervøs pga det.
 
Hei..Jeg tilhører her. Har hatt en pause fra det hele.Blir nytt uttak i mars. Tilhører Porsgrunn . :)
 
Heisan :happy093

Da ringte de fra Haugesund i dag, og vi ble fremskyndet fem uker før vi egentlig var satt opp. Jeg ble så glad for å slippe den lange ventetiden.
Så nå er vi satt opp til uke 12, går i gang med progynova på tirsdag og sprøyter 5/3.

Hadde et avbrutt forsøk i januar som endte med AIH i stedet for. Gikk ikke vår vei...
Var vel en stor og tre små folikler på ene siden og helt tomt på den andre :shaking
Håpet er lite ( men det er der likevel) for at det skal lykkes.

Skal ta prgynova, menopur og fyremadel denne gang.
Noen som har noe erfaring med denne mixen?
 
Blenda g-test i dag, 9dpo, så da regner jeg med vi heller ikke klarte det selv denne mnd.
Håper egentlig tanta kommer snart så jeg kan ringe St.Olavs og komme igang og få en ca. dato for innsett!
 
Masse lykke til, håper du snart får en dato å forholde deg til Og får komme igang!

Blenda g-test i dag, 9dpo, så da regner jeg med vi heller ikke klarte det selv denne mnd.
Håper egentlig tanta kommer snart så jeg kan ringe St.Olavs og komme igang og få en ca. dato for innsett!
 
Masse lykke til, håper du snart får en dato å forholde deg til Og får komme igang!

Har snakket med dem i dag, tanta kom sent i går kveld.
Skal ha UL kontroll 27.02, innsett blir sikkert rundt 3-5. mars, vil jeg tro.
Spurte om muligheten for å sette inn 2 egg hvis dette forsøket også feilet, fikk blankt nei. Og et svar som var så kynisk og ufølsomt at jeg tok til tårene på jobb. Lite kult. Visste at de var restriktive, men dette var verre enn jeg hadde sett for meg :(
Dette blir tredje innsettet på første forsøket. Har fem igjen på frys nå.
 
Har snakket med dem i dag, tanta kom sent i går kveld.
Skal ha UL kontroll 27.02, innsett blir sikkert rundt 3-5. mars, vil jeg tro.
Spurte om muligheten for å sette inn 2 egg hvis dette forsøket også feilet, fikk blankt nei. Og et svar som var så kynisk og ufølsomt at jeg tok til tårene på jobb. Lite kult. Visste at de var restriktive, men dette var verre enn jeg hadde sett for meg :(
Dette blir tredje innsettet på første forsøket. Har fem igjen på frys nå.
Uff da, det går jo an å si det på en litt skånsom måte synes jeg, det er jaggu meg nok påkjenning med alt det andre. Sender deg en god trøsteklem!:Heartred
 
Back
Topp