Null energi idag, men samtidig en rar, rastløs følelse i kroppen. Masse liv i småen da, han holder på for oss begge [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Formen er grei, skal til legen i dag for å få sykemelding 1 dag i uken fremover. Nå er det bare 3.5 uke til permisjon, og kroppen trenger litt mer hvile. Skulle ønske det var mulig å tilrettelegge mer på jobb, men jobber i barnehage, det er så travelt at det er ikke mulig å ta flere pauser eller jobbe kortere dager. Liten barnehage, så vi har ikke plass til sofa på pauserommet, så er ikke mulig å legge seg ned i løpet av dagen heller.
Sliter med dårlig samvittighet for å sykemelde meg, fordi jeg kjenner at jeg sikkert klarer å presse meg til å jobbe fullt hvertfall et par uker til. Håper at jeg føler det var rett å gjøre etter å ha vært hos legen.
Formen er grei, skal til legen i dag for å få sykemelding 1 dag i uken fremover. Nå er det bare 3.5 uke til permisjon, og kroppen trenger litt mer hvile. Skulle ønske det var mulig å tilrettelegge mer på jobb, men jobber i barnehage, det er så travelt at det er ikke mulig å ta flere pauser eller jobbe kortere dager. Liten barnehage, så vi har ikke plass til sofa på pauserommet, så er ikke mulig å legge seg ned i løpet av dagen heller.
Sliter med dårlig samvittighet for å sykemelde meg, fordi jeg kjenner at jeg sikkert klarer å presse meg til å jobbe fullt hvertfall et par uker til. Håper at jeg føler det var rett å gjøre etter å ha vært hos legen.
Når jeg leser dette innlegget tenker jeg at du må ta vare på deg selv og baby, sykemeld deg, få tilrettelagt eller jobb redusert! Så kommer jeg fort på at dette tipset fikk jeg fra flere av dere for bare to dager siden.
Det er lett å gi andre råd, men ikke alltid like lett å følge de selv. Dårlig samvittighet og følelser av burde og «sikkert klarer» herjer.
Jeg er med på at graviditet ikke er en sykdom, men det er en ekstrajobb som innebærer mye fysisk. Ugravide ville også møtt noen utfordringer hvis de skulle jobbet med 15 kg vekter i sekken døgnet rundt i 9 måneder mens de spøy og ikke sov en eneste sammenhengende natt [emoji5]
Uansett.. Jeg var helt utslitt før sist fødsel, typ intravenøs næring og måtte dusjes, hadde null energi. Det ødela enormt mye de første månedene som jeg husker lite av. Det unner jeg ingen. Bare si stopp, du produserer et helt menneske, det merkes. Og du skal ha energi til å ta være på han/henne etter fødsel.
Hilsen glasshus [emoji5]
Hvordan er formen din akkurat idag?