Formen idag?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Den var fin[emoji5] Sto opp 6.30 og fikk tre barn og mann avgårde i -11 grader [emoji300]️
Men så ville kroppen bare sove. Akutt trøtt og verking i ryggen. Elsker jobben min, men det var ikke nok i dag. Blir i senga!
 
Overraskende bra! Begynte dagen med å skifte på senga og rydde badet [emoji4] håper jeg får en hel dag uten bekkenvondt og vonde kynnere!
 
Formen er bra, men kjenner at det begynner å bli tungt å jobbe 100%. Ryggen har begynt å krangle pittelitt, men jeg har ingen grunn til å klage i grunn :) Gleder meg til permisjon! :)
 
Bra nok [emoji4] vært på jobb, vært å tatt ul og morkaka har flyttet på seg men likevel en risiko for blødninger så ny ul om 4 uker. Nå blir opptak av Super Bowl på tv-en [emoji1]
 
Formen i dag har vært god[emoji5] I morgen skal jeg ha hjemmekontor og det gleder jeg meg til! Bare 16 arbeidsdager igjen før jeg skal ut i permisjon nå!
 
Vært på jobb, handlet for hele uka, gått tur med hunden. Nå er det sofa og tv. :) Føles som begynnende UVI da jeg har hatt litt stikking i urinrørområdet siste dager og vært trøtt og slapp. Tok en stix på jobben i dag og den viste litt utslag. Tenkte ringe legekontoret i morgen og evt. levere en urinprøve der.
 
Litt mer energi etter jeg har begynt ta jerntilskudd, det er deilig! Derimot føler jeg meg veldig trist for tiden, er nok hormoner da jeg egentlig har det veldig bra [emoji28] Litt kvalm, ingen matlyst..
 
Formen her har vært grei idag, etter en grusom dag både fysisk og emosjonelt/hormonelt i går[emoji28] Vært på UL etter bekymring da jeg har kjent lite liv siste døgnet, men alt sto heldigvis bra til[emoji4][emoji173]️
 
I dag har jeg følt meg litt daff..! Eneste dagen hvor jeg ikke har noe særlig med planer, så var egentlig godt og ta det med ro..! Har sett to sesonger med Younger, og sortert klesvasken... Fikk bare satt på en da det er litt tungt med trapper [emoji85]. Skulle egentlig ha en lur på formiddagen, men ble ikke noe.. Angret på det når jeg henta storesøs i barnehagen [emoji85]. Men gikk fint [emoji4]. Lite klar for jobb i morgen [emoji28]
 
Trøtt og sliten. Idag blir det å bare slappe av hele dagen, gjøre minst mulig [emoji4]
 
Dårlig... men det går fint, bare 8 små uker igjen, 3 av dem på jobb☺
 
Vondt i kroppen idag, etter alt for mye husarbeid igår [emoji58]
 
Helt på tryne!
Gutten har vært forkjølet siden fredag og nå har jeg fått det [emoji24] og hver gang jeg hoster gjør det vondt under magen [emoji24]
 
Helt på tryne!
Gutten har vært forkjølet siden fredag og nå har jeg fått det [emoji24] og hver gang jeg hoster gjør det vondt under magen [emoji24]

Samme her. Mini har vært syk av og på hele januar, nå er pappaen og jeg og syke. Får kynnere når jeg hoster.
 
Samme her. Mini har vært syk av og på hele januar, nå er pappaen og jeg og syke. Får kynnere når jeg hoster.
Fikk en skikkelig vond kynner i går når jeg lå på ryggen men gikk over etter at jeg snudde meg til siden. Så har unngått å ligge på rygg litt nå. Og hvertfall når jeg hoster..
 
Fikk en skikkelig vond kynner i går når jeg lå på ryggen men gikk over etter at jeg snudde meg til siden. Så har unngått å ligge på rygg litt nå. Og hvertfall når jeg hoster..

Klarer ikke ligge på ryggen lengre heller. Godt vi ikke har så lenge igjen [emoji4]
 
Back
Topp