form sjekk.

Noen her som kansje vet om det er normalt å være ufattelig trøtt men ikke såver mye, våkner heletiden , er utslitt i kropp og hose, de minste ting iriterer meg og vil bare være alene.

Er noe plaget med kvalme å, men utrolig nok kun når jeg står opp... Reagerer stert på min mann's parfyme selvom det er jeg som har kjøpt den til han for jeg elsker normalt lukten a den. Nå får jeg så vidt puste når jeg kjenner lukten av parfyme, hva sjer med meg ? Hjelp :s

Førstegangs gravid. 5+6 <3

Gratulera! Du er gravid ;)

Føler meg akkurat som før :)
Er trøtt på morgenen, men hvem er vel ikke det. Har alltid gått mye på do, siden jeg alltid drikker 2-3 liter vann på jobb og en god del hjemme :) hadde tidligere litt ømme pupper, men det har gått over. Spiser helg normalt enda, kanskje en banan ekstra, men det føler jeg kun er pga frukt er bra uansett.
Føler meg veldig heldig, da jeg leser på deres andres symptomer. Egentlig litt rart å tenke på at jeg også er gravid på samme måte som dere andre som har mange symptomer.

Sier ikke dette for å hovere, men for det er slik formen min er. Tror jeg skal være takknemlig for hver dag som er slik, plutselig kommer kvalmen og spyingen!!

6+2 ❤️

Ja, bare NYT det HappyK87! Ikke noe hovering det der, det er jo bare supert :-) Jeg har heller ikke så mye enda, noe jeg er kjempeglad for!! Synes det er nok med syk nattsvette (blir ganske våt faktisk..), noe oppblåst (et par uker til så kan jeg nok ikke skjule det, men var sånn forrige svangerskap også), sulten og likevel fort mett, tisser mer på natta (må stadig opp en gang nå), og T-R-Ø-T-T ... Haha, men vi damer er rare - jeg tror nesten ikke jeg er gravid likevel da, for jeg har jo så svake symptomer... Ikke noe som er så plagsomt liksom :-) Men det kommer nok SNART dessverre... Venter kvalmen neste uke.... *håper den ikke kommer*...

hvordan føler dere dere maimødre?
mer eller mindre symptomer?
her er det samme som det har vert siden en stund før testen, ømme pupper, meeeega trøtt og litt om nederst i magen, alt for lite symptomer syntes jeg :p
hvor langt er dere på vei nå?
jeg er 4+5

Formen er fin sålangt :) krysser fingrene for at det varer en stund til :)
fant ut idag at det var en liten spire her <3
og er vel irundt 4+3 om mine beregninger er riktige :)

Formen er bra enda i mot sist svangerskap så skal nyte hver dag uten kvalme. Men blir lett trøtt å sliten, kom hjem fra ferie i går å i dag var jeg utslitt så sov på sofan fra jeg leverte 3åringen i b.hagen i 8tiden til 14tiden x) og ikke et gram dårlig samvittighet:P også har jeg litt stikkingen nederst i magen spesielt om jeg røyser meg fort opp og brå bevegelser, føler meg "treningsstiv" i området rundt livmoren.

Er 7+0 i dag og her har kvalmen virkelig kommet den siste uken. Er trøtt, slapp og uvell omtrent hele tiden. Men satser på at det er et godt tegn og at knøtten/knøtten sitter i 7/8 mnd til!! :)

Har inntatt toalettskålen for fullt. Kaster opp fra jeg står opp til jeg legger meg :( Hadde hypermesis i forrige svangerskap, så lurer dessverre på om jeg kan vente det samme nå. Ellers har jeg utrolig hovne og ømme pupper, masse mensmurringer, sover unormalt mye og tisser hele tiden :/

Sent from my iPhone using BV Forum
Ånei så kjedelig :-( huff. Håper formen kommer seg!

Er 5+5 i dag, og kvalmen har kommet for fullt :( I dag måtte jeg ga hjem fra jobb, og fortsetter det slik klarer jeg ikke å holde det skjult for mine ansatte mye lenger tror jeg.

har veldig ømme brystvorter som nå er veldig mye mer utstående enn vanlig. noe som er ganske irrigerende når det synes gjennom klærne. hverfall når det vanligvis ikke er sånn..

Her er formen ganske bra. Har ikke særlig med plager. Uten om at puppene blir ømmere for hver dag, murringer i magen, tett nese og sliten korsrygg. Håper jeg slipper unna kvalmen!

Back
Topp