form sjekk.

Av og på kvalm hele dagen, og natta :( Strekking og stikking i magen, ømme brystvorter, luft i magen, oppblåst, raper mye, treig mage, supertrøtt og sur. Tror mannen min er glad han er bortreist på jobb denne uka ;)

Kvalmen har så vidt begynt. Ledig sliten og trøtt, føler at hodet ikke funker pga det.

I fjor var eg super dårleg dei første tre mnd, så i veke 16 fekk eg bekkenløsning. Er kvalm, men ikkje på langt nær så ille som i fjor! :)
Men denna jævla bekkenløysningen kan dra til blokksberg! :(

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

er bare 3+5 så føler meg ikke gravid :P

4+2 her. har hatt symptomer siden EL omtrent! Stiger og stiger...
-Trett
-Ømme pupper
-tett nese og sår hals
-tørre øyne
-trett!!!
-mensmurringer
-økt utflod
-svimmelhet
-kvalme litt til og fra
-TRETT!!!
-surrete som en 80-åring
-hormonell som en tenåring
(NEVNTE JEG TRETTHET???)
-vondt i korsryggen og i hoftene
-Kvisetryne (noe jeg vanligvis ikke er)
-oppblåst følelse, og mye luft i magen

En hel rekke med andre ord! :p:eek::p Heldigvis er de ikke like plagsomme alle sammen... Så er ved godt mot! :) Men den trettheten tar nesten livet av meg i dag... gjeeeeeeeeesp.......:rolleyes:

• Liker
Reactions: EJ
Er supertrøtt og vonde pupper :-/ korsryggen kranglet mer enn vanlig. Men ellers er formen fin :-)

Føler meg helt fin, bare større pupper og litt oppblåst. For lite symptomer syns jeg... :-/ 5+5 i dag.

jeg er 5+1 idag :) Jeg løper mye på do, mye utflod, oppblåst og mye luft i magen, også litt dårlig i magen.... Trøttere enn vanlig, vondt i puppene, føler meg sliten, og blir litt kvalm om jeg kjenner noen sterke/ekle lukter :)
Alt jeg kommer på akkuratt nuu :)

Har inntatt toalettskålen for fullt. Kaster opp fra jeg står opp til jeg legger meg :( Hadde hypermesis i forrige svangerskap, så lurer dessverre på om jeg kan vente det samme nå. Ellers har jeg utrolig hovne og ømme pupper, masse mensmurringer, sover unormalt mye og tisser hele tiden :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen er på plass
Drømmer syke drømmer
Vondt i korsrygg
Mengder av Utflod
Kviser
I perioder trøtt
Tunge pupper som er ømme innimellom

7+1 i dag og vært kvalm de 2 siste ukene, blir litt verre for hver dag.. Hurra!?!?

Har inntatt toalettskålen for fullt. Kaster opp fra jeg står opp til jeg legger meg :( Hadde hypermesis i forrige svangerskap, så lurer dessverre på om jeg kan vente det samme nå. Ellers har jeg utrolig hovne og ømme pupper, masse mensmurringer, sover unormalt mye og tisser hele tiden :/

Sent from my iPhone using BV Forum
åh stakker deg :(
har hørt det er stor sannsynlighet for å få det igjen om man har hatt det før.
håper du kommer deg

7+5 uker, kaster opp dagen lang. Hjelper ikke kaste opp heller.

Alt jeg elsket og ble avhengig av fra forrige svangerskap er nå det ekleste på jord.

Er kjempe trøtt mesteparten av tiden.

Kjenner korsryggen er der. Det var første symptomet her.

Evig dett i nesa

Oversensitiv på lukter på tross av potte tett nese

Humørsvingninger

Trøtte, trøtt og trøtt-herfra og til månen....
Vondt i en hofta & menssmerter. Vondt i pupper & en overnaturlig luktesans:p spyr ikke (heldigvis) :)

forkjølelsen kom snikende onsdag,vært en rolig helg.litt uggen i går og mer uggen i dag,tror det er graviditeten sin skyld nå:)

Noen her som kansje vet om det er normalt å være ufattelig trøtt men ikke såver mye, våkner heletiden , er utslitt i kropp og hose, de minste ting iriterer meg og vil bare være alene.

Er noe plaget med kvalme å, men utrolig nok kun når jeg står opp... Reagerer stert på min mann's parfyme selvom det er jeg som har kjøpt den til han for jeg elsker normalt lukten a den. Nå får jeg så vidt puste når jeg kjenner lukten av parfyme, hva sjer med meg ? Hjelp :s

Førstegangs gravid. 5+6 <3

Noen her som kansje vet om det er normalt å være ufattelig trøtt men ikke såver mye, våkner heletiden , er utslitt i kropp og hose, de minste ting iriterer meg og vil bare være alene.

Er noe plaget med kvalme å, men utrolig nok kun når jeg står opp... Reagerer stert på min mann's parfyme selvom det er jeg som har kjøpt den til han for jeg elsker normalt lukten a den. Nå får jeg så vidt puste når jeg kjenner lukten av parfyme, hva sjer med meg ? Hjelp :s

Førstegangs gravid. 5+6 <3

Alt dette er normalt. ;)

Formen her er ikke så verst! Kvalmen kommer når jeg er trøtt/sliten og har en hverdag som gjør at jeg kan tilrettelegge mye for meg selv og det er jeg glad for! Men jo trøtt, kvalm, oppblåst (!!!) og to ømme pupper som vokser :P Men jeg kjenner meg selv så godt at dersom jeg ikke hadde hatt symptomer så hadde det vært feil og :P

Back
Topp