form sjekk.

babybooom

Forelsket i forumet
hvordan føler dere dere maimødre?
mer eller mindre symptomer?
her er det samme som det har vert siden en stund før testen, ømme pupper, meeeega trøtt og litt om nederst i magen, alt for lite symptomer syntes jeg :P
hvor langt er dere på vei nå?
jeg er 4+5

Last edited:
hvordan føler dere dere maimødre?
mer eller mindre symptomer?
her er det samme som det har vert siden en stund før testen, ømme pupper, meeeega trøtt og litt om nederst i magen, alt for lite symptomer syntes jeg :P

Formen er upåklagelig! Ingen symptomer annet enn litt tunge pupper:) håper det varer!

Hm...kjenner på kroppen at jeg ikke er helt alene i forhold til energi, uten at det er et problem. Men jeg har tatt noen ufrivillige middagshviler de siste dagene. Lett kvalme som kommer og går. Lett halsbrann. Murringer her og der. Og en irriterende tendens til leggkrampe! "Tunge" pupper, ømme. Nippels som klør (?!). Og økt utflod (!!), føles som at mens kommer flere ganger om dagen...
Men hvis dette her blir totalen, så skal jeg nok takle det :P Men er jo bare 4+2...:rolleyes:

Ømme pupper, merka i dag at trang bukse ikke var veldig deilig, er litt øm/oppblåst i magen. Er litt sånn uggen i formen, trøtt og litt småkvalm noen ganger, må passe på at jeg spiser ofte. Er litt enig, føler at symptomene forsvinner litt, men er jo bare vant med det

Ikke stor forandring her heller. Fortsatt ømme pupper og ofte dobesøk. Men synes jeg ser ut som en hval allerede:/ altså veldig oppblåst!

.... sulten om morgenen og Kaffesugen (?!)
men ikke sulten om kvelden... burde kansje spise mer!!! får bli flinkere i morgen.... :)

Det har gått helt fint frem til i dag. Hatt litt stikkinger i nedre del av magen, men ikke noe som ikke er til å leve med. I dg derimot....konstant kvalm. Spyr ikke men magen vrenger seg av alt..hadde store problemer med å pusse tenner just nu...holdt på å spy :p

Jeg begynner å bli skremmende trøtt!!! Sovna på sofaen på ettermiddagen igår (1 time!), og har gjespa hele dagen idag (omtrent 5-10 ganger i timen), så nå skjønner folk det snart hvis jeg ikke klarer å kvele de gjespa! Er liksom begrenset hvor mange dager jeg kan si at min første sov dårlig og holdt meg våken...:smiley-angelic006 Og magen er av og på vond. SULTEN.NO er jeg også, stadig vekk. Men blir fort mett... Av og på kvalm også, spesielt hvis jeg er våken på natta. Og tisser oftere. Hvor skal dette ende, jeg er jo bare 4+2!!! Men forventer dessverre det verste, da jeg hadde omtrent alle plager man kan få, forrige svangerskap... Nå er det foreløpig bare en lek, men hva det blir er jeg litt skremt av... :whacky011

Føler meg ganske oppegående, men har murringer og "mensensmerter" og mer trøtt enn vanlig!! Er i dag 5+3 og kjente i ettermiddag for første gang antydning til en uggen kvalme i magen :( Ellers så springer jeg på do hele tiden...

Bortsett fra disse bagatellene så gleder jeg meg kjempemasse og krysser fingrene for at spiren skal holde seg fast :)

Formen er veldig opp og ned her om dagen, i det ene øyeblikket er jeg kjempe kvalm og i det neste så gar jeg ingen symptomer annet enn ømme pupper. Er 6+5 nå :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Murrer og stikker innimellom, men ikke smertefullt. Tunge og til tider ømme bryst. I perioder trøtt og uggen i formen. Er litt hormo ell og blir oftere irritert enn jeg bruker. 5+1 i dag.

Puppene begynner å bli veldig ømme. Litt stikkinger og stølhet i livmorområdet. Er ellers veldig trøtt. 4+2

Formen er helt grei:) bare sulten hele tiden..og litt ømme pupper! gikk gjennom hele forrige svangerskap uten noe form for plager (litt vondt i ryggen mot slutten) kan jeg være like heldig nå tro:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det er trygt å høre at det er flere "som meg". Er 7+0 i dag. Litt ekstra trøtt noen dager, ømme brystvorter.. ellers lite..

Opp og ned. Bra i går. Dødskvalm og uggen i dag:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Virker som om formen er bedre og værre annenhver dag egentlig. Verst på morgen og dagen. Bedre på kveld.

5+6 Blæhh...er såå kvalm...ikke konstant, men av og på hele dagen. For lite mat, for mye mat...kan bli kvalm av det meste :-/ Mye lukter ekkelt og lite frister av mat. Oppblåst i magen, tisser ofte, supertrøtt, masse utflod, svimmel.

Eg er kvalm og har stikking ned mot lysken :) Må ofte på do og er ganske trøytt...

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Er 6+0 i dag og symptomene er kvalme, stikninger i underlivet, litt ømme bryst, oppblåst,hyppig vannlating og økende trøtthet.

Back
Topp