Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herAner ikke hva han betalte.
Han fridde med glatte gullringer til oss begge, og de har vi også som giftering nå
Fine ringerSå fine ringer dere har damer![]()
Etter det dere skriver her varierer prisen veldig. Det viktigste er vel i bunn og grunn at man har en ring man liker og at det er et symbol på at man skal dele livet med noen man elsker![]()
Litt usikker, rundt 5000 kr. Men for meg var gifteringen mer viktig. Den kostet ca 20 000 kr.
Hadde forlovelsesringen vært en passe stor enstensring hadde jeg brukt den også.
Mannen ville kun ha ring når han giftet seg.
Den er veldig finGanske påkostet med andre ordsikkert veldig fin. Sambo her vil også kun ha ring når han gifter seg. Bruker du bare gifteringen nå?
Har vært kjempeheldig og fått både forlovelses- og giftering med en del diamanter. De kom vel på rundt 14 000 kr hver, og jeg er kjempefornøyd med dem. Bruker dem sammen.
Er ikke gift enda, så den ligger fortsatt i esken sin, og forlovelsesringen er inne til rensing før bryllupet.Kan vi få se bilde?![]()
Åh, når er den store dagen??Er ikke gift enda, så den ligger fortsatt i esken sin, og forlovelsesringen er inne til rensing før bryllupet.Men kan prøve å huske å legge inn et bilde etterpå.
![]()
Samme her. Betalte totalt 1100 og godt er det siden mannens allerede er mistetVåre kostet 1200 kroner for beggeer ikke så opptatt av at det skal være kostbart, ringene kan jo mistes
![]()
Vi betalte 15000 for vårres. Vi ville ha en anna type enn di vanlige me diamanta åsånt. Va væl egentli bortkasta penga sia kjæresten mista den noen mnd etterpåmen æ syns dæm va vældi spesiel å stili rett og slett
no ønske æ bare vi får råd til nye, så æ slepp å være forlova me mæ sjøl. D e i allefall sånn æ føle d når d kun e æ som går me ring...
Vil helst ikke bli gjenkjent her inne.., så vil ikke si nøyaktig dato. Men det er ikke lenge til!Åh, når er den store dagen??