Forlovelsesring

Så fine ringer dere har damer :D
Etter det dere skriver her varierer prisen veldig. Det viktigste er vel i bunn og grunn at man har en ring man liker og at det er et symbol på at man skal dele livet med noen man elsker :)

Mannen brukte 8000 på forlovelsesring til meg.

Bryllupsringene kostet under halvparten - for to stk!

Litt usikker, rundt 5000 kr. Men for meg var gifteringen mer viktig. Den kostet ca 20 000 kr.

Hadde forlovelsesringen vært en passe stor enstensring hadde jeg brukt den også.

Mannen ville kun ha ring når han giftet seg.

Litt usikker, rundt 5000 kr. Men for meg var gifteringen mer viktig. Den kostet ca 20 000 kr.

Hadde forlovelsesringen vært en passe stor enstensring hadde jeg brukt den også.

Mannen ville kun ha ring når han giftet seg.

Ganske påkostet med andre ord :) sikkert veldig fin. Sambo her vil også kun ha ring når han gifter seg. Bruker du bare gifteringen nå?

Ganske påkostet med andre ord :) sikkert veldig fin. Sambo her vil også kun ha ring når han gifter seg. Bruker du bare gifteringen nå?
Den er veldig fin:D
Ja, bruker kun gifteringen.
Har faktisk aldri brukt den andre etter at vi giftet oss:rolleyes:

Har vært kjempeheldig og fått både forlovelses- og giftering med en del diamanter. De kom vel på rundt 14 000 kr hver, og jeg er kjempefornøyd med dem. Bruker dem sammen.

Tror våre kostet 3-4000 for begge. Kjøpte ikke nye når vi giftet oss.

Vi betalte 15000 for vårres. Vi ville ha en anna type enn di vanlige me diamanta åsånt. Va væl egentli bortkasta penga sia kjæresten mista den noen mnd etterpå :( men æ syns dæm va vældi spesiel å stili rett og slett :) no ønske æ bare vi får råd til nye, så æ slepp å være forlova me mæ sjøl. D e i allefall sånn æ føle d når d kun e æ som går me ring...

Mener vi betalte nesten 4000 til sammen for våre. Vi har brukt de samme ringene som gifteringer. Vi skulle gravere de med bryllupsdatoen etter bryllupet. Det er snart 3 år siden, og har enda ikke blitt gjort :-P

Våre kostet 1200 kroner for begge :) er ikke så opptatt av at det skal være kostbart, ringene kan jo mistes ;)
Samme her. Betalte totalt 1100 og godt er det siden mannens allerede er mistet :p

Vi betalte 15000 for vårres. Vi ville ha en anna type enn di vanlige me diamanta åsånt. Va væl egentli bortkasta penga sia kjæresten mista den noen mnd etterpå :( men æ syns dæm va vældi spesiel å stili rett og slett :) no ønske æ bare vi får råd til nye, så æ slepp å være forlova me mæ sjøl. D e i allefall sånn æ føle d når d kun e æ som går me ring...

Så utrolig leit at han mistet den :(

Både jeg og mannen hadde forlivelsesringer, 4000 for min, 3000 for hans. Gifteringer totalt 9000 mener jeg på :)

Back
Topp