Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til videre
Lykke til! Du må oppdatere oss på hvordan det gikk. Håper det går bra med degTakk er på venterommet hos legen nå, fikk komme tidligere
Hvordan gikk det?
Testet negativt der også så det var mest sannsynlig en kjemisk, og jammen kom ikke tanta rett etter legebesøket! Dessverre er ikke turnuslegene særlig hjelpsomme så han gav meg ikke noe info om hva som kunne ha skjedd ol., han bare konstaterte at jeg ikke var gravid og ville ha meg fortest mulig ut virket det som. Men nå vet jeg iallefall hvordan ting henger sammen og det er godt på et vis!
Så nå tenker jeg at vi skal kutte ut prøvingen for en stund og heller fokusere på hverandre, så får jeg heller bare holde meg til å teste kun hvis mensen er flere dager forsinka! Skal bestille en legetime for å bli henvist til gyn, sånn at jeg kan få en ordentlig undersøkelse, bare for å sjekke at alt er som det skal!
Takk for alle koselige meldinger, har satt så umåtelig stor pris på det når alt har vært som en emosjonell berg-og-dalbane <3