Forlater dere

Joda, men når jeg tok første positive test for 1 uke siden regner jeg med at IKM er feil og at TR skulle kommet tidligere enn først antatt. Siden jeg hadde en SA i november er ikke syklusen helt som den skal være. Så da får bare legen rulle med øynene, for min del er det iallefall greit å se om det er noe der eller ikke, og om hcg stiger eller synker.
**
Har du fått bestilt legetime?

Da må du kjøpe ny test i dag ;)

Huff, ja hvis jeg tør :O Må vel sende mannen avgårde på butikken så han kan komme med test til meg på jobb. Er skikkelig uggen i formen idag, klarer ikke spise eller noe, så har enda et lite håp. Og nipplene er blitt ømme, men kan jo være for at tanta er på tur.

Huff, ja hvis jeg tør :O Må vel sende mannen avgårde på butikken så han kan komme med test til meg på jobb. Er skikkelig uggen i formen idag, klarer ikke spise eller noe, så har enda et lite håp. Og nipplene er blitt ømme, men kan jo være for at tanta er på tur.
Blir spennende å høre!! :)

Gikk ikke som jeg håpet dessverre. Nå får jeg bare vente på tante rød så får vi prøve på nytt :)

Men det var hyggelig så lenge det varte. Kommer definitivt tilbake til BV forumet neste gang det klaffer, dere virker så hyggelige! Takk for all støtten. Ønsker dere alle sammen lykke til videre på veien <3

Men om du ikke har positive tester lenger, og ikke har begynt å blø, ville jeg nok reist til legen. Hvis det er en sa kommer det ut av seg selv, men siden du ikke har begynt å blø er det kanskje en ma? Og da bør du få sjekka deg hos lege slik at du får hjelp til å få det ut. Ønsker deg uansett lykke til videre!:)

Men om du ikke har positive tester lenger, og ikke har begynt å blø, ville jeg nok reist til legen. Hvis det er en sa kommer det ut av seg selv, men siden du ikke har begynt å blø er det kanskje en ma? Og da bør du få sjekka deg hos lege slik at du får hjelp til å få det ut. Ønsker deg uansett lykke til videre!:)

Ja har time på mandag så skal dra dit da for å høre hva som kan ha skjedd, og eventuelt finne ut om det er en MA! Er kun digitale jeg har testet negativt på. Har tenkt at jeg kanskje hadde en tidlig SA når jeg hadde mensen sist den 21 desember, og at testene forble positive en stund etterpå (tok første positive 8 jan) men det var også litt merkelig siden jeg tok blendahvit test dagen før jeg fikk mensen. Tanta har iallefall ikke vært her siden den 21. Takk for det, har bestemt meg for prøvepause nå for har tatt dette meget tungt og klarer nok ikke dette enda en gang.

Back
Topp