Forlater dere

bendix12

Flørter med forumet
Etter 4 positive tester, og ingen blødninger ble idag clearblue med ukesindikator negativ. Så da har jeg vel hatt SA nr. 2. Lykke til videre alle sammen :)

Tror det skal være tre streker på en positiv digital.. Om jeg husker rett.

Tror man ikke skal åpne den digitale, at man uansett ikke kan tyde om den er negativ eller positiv. Men når er/var ikm?

Tror det skal være tre streker på en positiv digital.. Om jeg husker rett.

Herreguud, leste feil først. "negativ digital" trodde jeg det sto. Helt nede nå vettu, ser mørkt på alt. Syns det er så rart at det står "ikke gravid", føler meg så lurt på en måte. Skulle bare ta den for å se ca. hvor langt jeg var kommet, var jo skråsikker på at jeg var gravid..

Herreguud, leste feil først. "negativ digital" trodde jeg det sto. Helt nede nå vettu, ser mørkt på alt. Syns det er så rart at det står "ikke gravid", føler meg så lurt på en måte. Skulle bare ta den for å se ca. hvor langt jeg var kommet, var jo skråsikker på at jeg var gravid..

Jeg tok en cb etter å ha testet posetiv med morgenurin. Tok på etm å fikk "ikke gravid".. Tok test med morgenurin noen dager etterpå og fikk gravid. Som sagt, ville tatt en ny

Jeg tok en cb etter å ha testet posetiv med morgenurin. Tok på etm å fikk "ikke gravid".. Tok test med morgenurin noen dager etterpå og fikk gravid. Som sagt, ville tatt en ny

Ja får prøve på det :) eventuelt bestille legetime kanskje.

Krysser fingrene for at du tar feil, det er jo veldig tidlig ennå. :) Tror ikke jeg ville bestilt en legetime før ikm, kan risikere at legen ruller litt med øynene da.

Krysser fingrene for at du tar feil, det er jo veldig tidlig ennå. :) Tror ikke jeg ville bestilt en legetime før ikm, kan risikere at legen ruller litt med øynene da.

Joda, men når jeg tok første positive test for 1 uke siden regner jeg med at IKM er feil og at TR skulle kommet tidligere enn først antatt. Siden jeg hadde en SA i november er ikke syklusen helt som den skal være. Så da får bare legen rulle med øynene, for min del er det iallefall greit å se om det er noe der eller ikke, og om hcg stiger eller synker.

Back
Topp