Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du med morgenurin?
Tror det skal være tre streker på en positiv digital.. Om jeg husker rett.
Tror man ikke skal åpne den digitale, at man uansett ikke kan tyde om den er negativ eller positiv. Men når er/var ikm?
Jeg ville tatt en ny cb med morgenurin
Kan jo hende at du ikke har nok hcg til den digitale hvis ikm er 21 jan.
Her er et dokument som viser hvordan innmaten på cb digital skal se ut ved de ulike resultatene: http://uk.clearblue.com/sites/defau...s/Brochures/hcp_cb9_professional_brochure.pdf
Jeg forstår ikke helt at den testen ble negativ. Jeg ville prøvd en ny i morgen med morgenurin Håper at den blir positiv
Tror det skal være tre streker på en positiv digital.. Om jeg husker rett.
Herreguud, leste feil først. "negativ digital" trodde jeg det sto. Helt nede nå vettu, ser mørkt på alt. Syns det er så rart at det står "ikke gravid", føler meg så lurt på en måte. Skulle bare ta den for å se ca. hvor langt jeg var kommet, var jo skråsikker på at jeg var gravid..
Jeg tok en cb etter å ha testet posetiv med morgenurin. Tok på etm å fikk "ikke gravid".. Tok test med morgenurin noen dager etterpå og fikk gravid. Som sagt, ville tatt en ny
Krysser fingrene for at du tar feil, det er jo veldig tidlig ennå. Tror ikke jeg ville bestilt en legetime før ikm, kan risikere at legen ruller litt med øynene da.