Sleepwalker
Elsker forumet
Hadde ALDRI gått fra barna!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor tar du ikke med de yngre barna for å hente eldste ved akutt sykdom o.l?Jeg bor på gård og det hender at jeg må i fjøset for å hjelpe til med vanskelig lamming mens ungan sover. Men vi har babycall. Et fåtall ganger har jeg måtte lemne de yngre for å kjøre og hente eldste barnet på skolen pga f.eks. akutt sykdom, det tar maks 5 min. Da ringer jeg barnefar og gir beskjed at jeg kjører, og gir en tidsfrist på når han skal få en mld at jeg er tilbake. Da er han klar om han må reagere, for man vet aldri om det skjer noe på veien.
Jeg skjønner at du er i en vanskelig situasjon, men å trene mens ungen er hjemme alene er ikke greit. Hvis du må forte deg på butikken en sjelden gang, bør du ha en du kan sende mld til som jeg gjør, for det ville være fryktelig om det skjer noe med deg mens du er borte, og barnet ender opp alene i farlig lang tid
Du er nok verdens beste mamma som alle oss andre, og håper du tar til deg råd og meninger fra oss![]()
Skolen er rett ved siden av huset vårt. Vi bor på landet. Hvis minste sover, tar det tid å vekke henne og kle på ho, er det minus 40 synes jeg det er helt unødvendig. Dette har skjedd ved noen få tilfeller, og jeg mener det er den beste løsningen i den situasjonen. Heldigvis har vi svigerforeldre i kårboligen ved siden av, så vi slipper så og si helt denne problemstillingenHvorfor tar du ikke med de yngre barna for å hente eldste ved akutt sykdom o.l?
ok. Bare lurteSkolen er rett ved siden av huset vårt. Vi bor på landet. Hvis minste sover, tar det tid å vekke henne og kle på ho, er det minus 40 synes jeg det er helt unødvendig. Dette har skjedd ved noen få tilfeller, og jeg mener det er den beste løsningen i den situasjonen. Heldigvis har vi svigerforeldre i kårboligen ved siden av, så vi slipper så og si helt denne problemstillingen
ok. Bare lurte![]()