Forelsket i en gift mann

Synes det er respektløst å gjøre noe annet enn å holde deg unna.. En gang utro, alltid utro. Så om du skulle ende opp med han vil han sikkert være utro med det og.

Synes det er respektløst å gjøre noe annet enn å holde deg unna.. En gang utro, alltid utro. Så om du skulle ende opp med han vil han sikkert være utro med det og.
Øh? På hvilket grunnlag kan du melde dette??? For det er langt ifra sant!!

Jeg har ikke respekt for noen som bevisst legger seg etter og bekjenner sine følelser for en åpenlyst gift mann! Helt greit at følelser utvikler seg men man har da et ansvar for sine handlinger. Er det vanskelig så kutt all unødvendig kontakt for alles beste. Frem til den dagen de er separert og flyttet fra hverandre så er det off limits! Utroskap syns jeg ingenting om, og mannen har et stort ansvar. Men det ansvaret bærer han ikke alene. Ha litt selvrespekt å hold deg unna til han evt er singel.

Så utrolig mange dømmende kvinnfolk det er i denne tråden!
Stoler dere virkerlig ikke mer på mannfolkene dere enn dette? Så om en kjærring legger seg etter mannfolket så er han med på leken med engang? Hva er det dere er sammen med da?
Om min samboer hadde vært utro eller flørtet med noen så er det kun hans problem og ingen andre. Der er da ikke damen han flørte med sitt problem!
Jeg synes virkerlig at hi fortjener en unnskyldning av flere her, her angripes hun uten at hun har gjort noe!
Hun har ikke involvert seg med denne mannen, hun forteller flere ganger at hun er ikke gravid osv.
Flere burde virkerlig skamme seg på hvilken måte man skriver til andre på.
Håper det ordner seg Hi, hva med å fortelle han at du har de følelsene for han? Hver ærlig? :)

SIGN!!!

respekter kona hans og ikke minst deg selv nok til å styre unna. Karmaen biter deg i rompa tilslutt,og da føles det kanskje ikke like spennende. Han burde gjøre seg ferdig med forholdet han er i,før han oppmuntrer deg til noe. Det er selvfølgelig ikke alltid lett å styre følelser,men man kan bruke hodet og tenke' hva om det var meg som var gift med han'. Er selv gift og har to barn,og det ville knust meg på ungenes og mine vegne...

Handler jo ikke kun om å legge skylda på noen andre enn mannen her da!
Det handler jo faktisk bare om å ta litt hensyn å bruke sunn fornuft.
Uansett hva han hadde sagt om han fikk vite det er det da ikke hun selv som er med å skaper en situasjon som igjen rammer uskyldige som kone osv...?
Respekt handler det om for meg. Er noe som heter off the market her og havet er da fullt av fisker uten at man skal måtte bevege seg inn på noen som allerede har forpliktet seg til noen!

Så utrolig mange dømmende kvinnfolk det er i denne tråden!
Stoler dere virkerlig ikke mer på mannfolkene dere enn dette? Så om en kjærring legger seg etter mannfolket så er han med på leken med engang? Hva er det dere er sammen med da?
Om min samboer hadde vært utro eller flørtet med noen så er det kun hans problem og ingen andre. Der er da ikke damen han flørte med sitt problem!
Jeg synes virkerlig at hi fortjener en unnskyldning av flere her, her angripes hun uten at hun har gjort noe!
Hun har ikke involvert seg med denne mannen, hun forteller flere ganger at hun er ikke gravid osv.
Flere burde virkerlig skamme seg på hvilken måte man skriver til andre på.
Håper det ordner seg Hi, hva med å fortelle han at du har de følelsene for han? Hver ærlig? :)
Veldig enig!

Back
Topp