Forelsket i en gift mann

Når jeg går inn på profilen her så kommer jeg til disse innleggene, og de er helt annerledes enn den linken som ble lagt ut lenger oppe

http://forum.babyverden.no/members/bruker73el.80518/

Får dere opp det samme når dere går inn på min link også?

Jeg finner bare en Bruker73el når jeg søker i medlemslista, men på din link finner jeg ikke svangerskapstrådene. På appen ligger de der på denne brukeren ennå. ;)

Jenter! Det har skjedd noe galt her, det finnes to brukere med samme brukernavn, når du klikker inn ser det allikevel ut som en, systemet forveksler dem selv pga. nicket. Vi vet ikke hvordan dette har hendt og det arbeides med saken. Jeg har bedt TS i denne tråden om å endre nicket sitt.

Bra at dere finner utav det, nå fikk vi no lekt litt detektiver i dag også :)

Jenter! Det har skjedd noe galt her, det finnes to brukere med samme brukernavn, når du klikker inn ser det allikevel ut som en, systemet forveksler dem selv pga. nicket. Vi vet ikke hvordan dette har hendt og det arbeides med saken. Jeg har bedt TS i denne tråden om å endre nicket sitt.

Bra! Fint at du kommer inn og sier det også ,så slipper TS å ha den mistanken hengende over seg. ;)

I og med at det er en forumfeil håper jeg ts får en unnskyldning fra enkelte her...

Til spm ditt. Styr unna. Om det hjelper deg, så vær ærlig med mannen, si at du har følelser for han og at du ikke vil ha mer kontakt med han enn nødvendig, av hensyn til han og familien hans. Jeg misunner deg ikke situasjonen, og synes helt ærlig at en del er vel dømmende, så lenge du ikke gjør noe med det har du ikke gjort noe galt. Og du har ikke gått videre med det. Styr unna, og se deg om på andre områder etter en enslig hunk som er kun for deg!

har selv jobba med mange kjekke mannlige arb kollegaer gjennom åra
, det er gøy å "tøyseflørte" på jobb ..det er tom sundt.:)

Men så snart man begynner å føle noe ekstra kribling så bør man skru av
, hvis det er sånn at den ene parten er opptatt så bør en enten slutte med den flørtete tonen eller i verste fall. bytte jobb.
Slutter man å gi næring til sånne følelser vil de til slutt dø ut.

Jeg hadde aldri gidda å gjøre meg selv ulykkelig med sånne romantiske fantasier som det neppe kommer noe happy ending utav.

Man kan ikkje skru av følelser, men man kan velge. :)

I og med at det er en forumfeil håper jeg ts får en unnskyldning fra enkelte her...

Jeg beklager hvis TS føler at jeg var frekk på noen måte, MEN det var ikke jeg som gjorde feil. Så ser ikke at jeg skal unnskylde meg for at jeg mente det var samme person. Er jo bra for både TS og den andre stakkars brukeren at dette ble oppklart! Hadde ingen sagt noe så ville jo folk bare ha fortsatt å tenke sitt i det stille.

Jeg beklager hvis TS føler at jeg var frekk på noen måte, MEN det var ikke jeg som gjorde feil. Så ser ikke at jeg skal unnskylde meg for at jeg mente det var samme person. Er jo bra for både TS og den andre stakkars brukeren at dette ble oppklart! Hadde ingen sagt noe så ville jo folk bare ha fortsatt å tenke sitt i det stille.

Det er veldig bra at det er oppdaget, men vi kan ikke bli så "trollopphengt" at hvis det er noe som ikke stemmer, så blir brukeren stempla som både det ene og det andre.

Tenkte ikke på deg spesielt, er ikke så god på nick, men når brukeren sier at hun ikke er på september13 og flere svarer sarkastisk, så synes jeg det er på sin plass.

Det er veldig bra at det er oppdaget, men vi kan ikke bli så "trollopphengt" at hvis det er noe som ikke stemmer, så blir brukeren stempla som både det ene og det andre.

Tenkte ikke på deg spesielt, er ikke så god på nick, men når brukeren sier at hun ikke er på september13 og flere svarer sarkastisk, så synes jeg det er på sin plass.

Men her var det jo greit å oppgave at det var noe tull, det så jeg jo fordi da jeg klikket meg inn på nicket til hun som var gravid, så kom jo ikke denne de samme trådene opp som kom opp på brukeren til hun som har skrevet her.

Men her var det jo greit å oppgave at det var noe tull, det så jeg jo fordi da jeg klikket meg inn på nicket til hun som var gravid, så kom jo ikke denne de samme trådene opp som kom opp på brukeren til hun som har skrevet her.

Ja, for all del:) Jeg sier ikke at det ikke er bra det ble oppdaga, det er jo en fordel for alle. Men når brukeren sier at det ikke er henne, så synes jeg faktisk vi må ha litt tillit til at det hun sier stemmer og vente til det er endelig avklart før man blir ufin.

Ja, for all del:) Jeg sier ikke at det ikke er bra det ble oppdaga, det er jo en fordel for alle. Men når brukeren sier at det ikke er henne, så synes jeg faktisk vi må ha litt tillit til at det hun sier stemmer og vente til det er endelig avklart før man blir ufin.

Ufin trenger man jo ikke være uansett da. :) Men er enig med deg ja.

Så utrolig mange dømmende kvinnfolk det er i denne tråden!
Stoler dere virkerlig ikke mer på mannfolkene dere enn dette? Så om en kjærring legger seg etter mannfolket så er han med på leken med engang? Hva er det dere er sammen med da?
Om min samboer hadde vært utro eller flørtet med noen så er det kun hans problem og ingen andre. Der er da ikke damen han flørte med sitt problem!
Jeg synes virkerlig at hi fortjener en unnskyldning av flere her, her angripes hun uten at hun har gjort noe!
Hun har ikke involvert seg med denne mannen, hun forteller flere ganger at hun er ikke gravid osv.
Flere burde virkerlig skamme seg på hvilken måte man skriver til andre på.
Håper det ordner seg Hi, hva med å fortelle han at du har de følelsene for han? Hver ærlig? :)

Back
Topp