fredrikke89
Forelsket i forumet
Synes det er respektløst å gjøre noe annet enn å holde deg unna.. En gang utro, alltid utro. Så om du skulle ende opp med han vil han sikkert være utro med det og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øh? På hvilket grunnlag kan du melde dette??? For det er langt ifra sant!!Synes det er respektløst å gjøre noe annet enn å holde deg unna.. En gang utro, alltid utro. Så om du skulle ende opp med han vil han sikkert være utro med det og.
Så utrolig mange dømmende kvinnfolk det er i denne tråden!
Stoler dere virkerlig ikke mer på mannfolkene dere enn dette? Så om en kjærring legger seg etter mannfolket så er han med på leken med engang? Hva er det dere er sammen med da?
Om min samboer hadde vært utro eller flørtet med noen så er det kun hans problem og ingen andre. Der er da ikke damen han flørte med sitt problem!
Jeg synes virkerlig at hi fortjener en unnskyldning av flere her, her angripes hun uten at hun har gjort noe!
Hun har ikke involvert seg med denne mannen, hun forteller flere ganger at hun er ikke gravid osv.
Flere burde virkerlig skamme seg på hvilken måte man skriver til andre på.
Håper det ordner seg Hi, hva med å fortelle han at du har de følelsene for han? Hver ærlig?![]()
Veldig enig!Så utrolig mange dømmende kvinnfolk det er i denne tråden!
Stoler dere virkerlig ikke mer på mannfolkene dere enn dette? Så om en kjærring legger seg etter mannfolket så er han med på leken med engang? Hva er det dere er sammen med da?
Om min samboer hadde vært utro eller flørtet med noen så er det kun hans problem og ingen andre. Der er da ikke damen han flørte med sitt problem!
Jeg synes virkerlig at hi fortjener en unnskyldning av flere her, her angripes hun uten at hun har gjort noe!
Hun har ikke involvert seg med denne mannen, hun forteller flere ganger at hun er ikke gravid osv.
Flere burde virkerlig skamme seg på hvilken måte man skriver til andre på.
Håper det ordner seg Hi, hva med å fortelle han at du har de følelsene for han? Hver ærlig?![]()