Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignHan er gift og skal dermed ikke røres, det er kona sin jobb det![]()
Min personlige mening er at når du vet han er gift, så respekterer du hans fru nok til å holde deg unna. Sett klare grenser, både for deg selv, og gjerne for dere begge. Kutt ut all unødvendig kontakt.
SignHan er gift og skal dermed ikke røres, det er kona sin jobb det![]()
Sign! Arrg!!!Litt selvrespekt har du vel? Syntes det er lavmål å gå etter gifte menn... Nok av single menn å gå etter!
Litt selvrespekt har du vel? Syntes det er lavmål å gå etter gifte menn... Nok av single menn å gå etter!
Det handler om hva man tillater seg, en ting er å ha en uskyldig "avstands-crush", en annen ting er å utvikle sterke følelser for et annet menneske. Det skal mer til. Lavmål å gå etter noen som er gift.. Min meningJeg kan være enig i at det ville vært mer gunstig å falle for en som var fri og frank, og det regner jeg med trådstarteren også er enig i.. Lavmål syns jeg er å dra det litt langt jeg. Det er greit at man kan velge å holde seg unna, men i utgangspunktet styrer man ikke følelser så lett. Følelser er da vel aldri lavmål, selv om de kanskje ikke passer seg i gitte situasjoner.