Forelsket i en gift mann

Styr unna, tenk om du hadde vært kona og hvordan du hadde følt det om du visste dette? :(

Jeg sier meg enig i at det beste nok ville vÆre Å styre unna. En ting er hensynet til hans familie, en annen er hensynet til deg selv. Selv om dere hadde innledet et forhold tilsier statistikken at han likevel hadde forblitt gift. Dessuten vil kanskje terskelen hans for Å vÆre utro mot deg siden vÆre lavere.
Beklager hvis du allerede har nevnt noe om det uten at jeg har fÅtt med med meg, men hva med din sivilstatus? Har du mann/kjÆreste eller barn? Jeg bare lurer fordi det i tilfelle er dem Å ta hensyn til ogsÅ oppi det hele.

Han er gift og skal dermed ikke røres, det er kona sin jobb det:)

Litt selvrespekt har du vel? Syntes det er lavmål å gå etter gifte menn... Nok av single menn å gå etter!

For han er det nok det du er. Ein flørt. Spenning i kvardagen. Noko seier meg at han ikkje er villig til å bryte ut av ekteskapet sitt for din del. Og grunnen til at ei trur det, er fordi det nesten alltid er slik at dei blir.

Slutt å kaste vekk tida på han, og finn deg ein anna :) han er ikkje DEN rette. Det kan hende du klarer å lure deg sjøl med det, for slutter du no kjem dokke ikkje til det stadiet der du lærer hans dårlige sider betre å kjenne. Men det finnes andre rette for deg.

Og om.han sier de er på vei til å separeres, så er vel ikke der første gang noen har brukt den.. ;)
Ha litt selvrespekt, hev hodet og se en annen vei. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Selv om det er vanskelig, så hold fingra av fatet..han er gift og du vil vel ikke ha en fyr som er utro?
Skal han separeres, ja så vent til de evnt.har gått fra hverandre, da er han "fri"..ikke stol på løfter om separasjon...hjelper dessverre ikke om han er den rette for deg hvis ikke du er det for han!

Litt selvrespekt har du vel? Syntes det er lavmål å gå etter gifte menn... Nok av single menn å gå etter!

Jeg kan være enig i at det ville vært mer gunstig å falle for en som var fri og frank, og det regner jeg med trådstarteren også er enig i.. Lavmål syns jeg er å dra det litt langt jeg. Det er greit at man kan velge å holde seg unna, men i utgangspunktet styrer man ikke følelser så lett. Følelser er da vel aldri lavmål, selv om de kanskje ikke passer seg i gitte situasjoner.

HOOOOLD DEG UNNA HAN

Hvis han har en kone der hjemme, og evt barn. Så styr unna. Hele konas verden vil falle sammen. Det er nok av fisk i havet der ute som ikke har en kone hjemme.

Jeg kan være enig i at det ville vært mer gunstig å falle for en som var fri og frank, og det regner jeg med trådstarteren også er enig i.. Lavmål syns jeg er å dra det litt langt jeg. Det er greit at man kan velge å holde seg unna, men i utgangspunktet styrer man ikke følelser så lett. Følelser er da vel aldri lavmål, selv om de kanskje ikke passer seg i gitte situasjoner.
Det handler om hva man tillater seg, en ting er å ha en uskyldig "avstands-crush", en annen ting er å utvikle sterke følelser for et annet menneske. Det skal mer til. Lavmål å gå etter noen som er gift.. Min mening :)

Fortell han hva du føler, og ta det derfra. Har du ikke baller til å fortelle han det, så styrer du unna. :)

Sier seg selv at om det er barn i bildet, så holder man seg ganske enkelt unna...
Både hos han og deg.

Hold deg unna til han er singel. Jeg snakker av erfaring. Mange menn er kun ute etter spenningen det er å ha noen på sia. Og det ER spennende å snike seg rundt. Men det er grusomt å være den han sniker seg rundt med. Følelsene blir sterkere,og hvis han ikke går fra kona,så er det ditt hjerte som blir knust. Så hvis han er den rette,så vent til han blir singel. Og hvis du går inn i ett forhold til han nå,og han går fra kona,åssen kan du være sikker på at han ikke blir utro mot deg og?

Back
Topp