Foreldrepenger

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hjertemor, 4 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Fikk innvilget for et par uker siden :)

2. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 31 Aug 2020
  3. Spinell Flørter med forumet

Søkte i november, fikk innvilget i begynnelsen av januar :)

4. Mbmom Flørter med forumet

Søkte rett før jul, men inntektsopplysninger kunne ikke bli sendt inn før 31.12. Har minnet arbeidsgiver på dette 3 ganger nå, og ingenting har skjedd. Perm om en uke, så da kan jeg risikere å få avslag sto det i brevet. Blir frustrert over at det kan være så vanskelig å bare sende inn de opplysningene :banghead: men forsto at det kan gå litt tregt når man jobber i kommunen, da det skal gjennom flere ledd. Det som er litt dumt er at jeg ikke får snakket med lønnsavd selv, dette er det min sjef som må gjøre. Får ringe igjen i morgen om jeg ikke har hørt noe :mad:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Søkte 25/11-19.. Venter og venter.. alltid vært ganske fornøyd med Nav systemet, men nå kan de ta seg en bolle!:shifty: Perm starter 27/1 og ikke hørt noe enda, hatt aap et par uker nå, sykemeldt før det, så de sitter jo på alle inntektsopplysninger selv...:dead:

6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Starter perm 6. Februar, er arbeidsledig men ikke fått beskjed om innvilgelse enda. Og når de ikke trenger mine innteksopplysninger tilsendt fra tredjepart hadde jeg håpt dette skulle gå litt raskere.

7. Mammali Glad i forumet Februarbarna 2020

Mens jeg har fått innvilga foreldrepenger som skal starte 24.01., men fortsatt venter på vedtak om dagpenger som skulle gjelde fra 01.01....!

8. Ingeniørmamma Glad i forumet Juliknøttene 2022 Februarbarna 2020

Fikk vedtak på innvilgelse av foreldrepenger i dag. Tror NAV mottok innteksmelding 14.1, permisjonen starter 29.1!

9. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 30 Aug 2020
  10. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Inntektsmelding her registrert 16/1. Ikke fått vedtak enda

11. Lilipoop Andre møte med forumet

Samme her, hadde liggende inne søknaden lenge før tiden. Arbeidsgiver kunne sende inn inntektsmelding fredag 10.januar og mandagen etter var alt i boks. Ble nesten litt imponert over hvor fort det gikk :gen053

• Liker Liker x 1
  12. Månelilje Forelsket i forumet

Jeg fikk innvilget foreldrepenger fredag for en uke siden og permisjonen starter nå på mandag, så en drøy ukes margin der altså.

13. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Arbeidsgiver fikk endelig sendt inntektsmelding på torsdag. Jeg hadde siste arbeidsdag i går, så synes det var på høy tid. Krysser fingre for en tilbakemelding i neste uke, hvis ikke får jeg vel begynne å sjekke rundt sånn at ikke søknaden plutselig blir avvist :confused:

14. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Permisjon starter mandag, enda ikke fått svar, og må sikkert vente til 25/2 på noe utbetaling... :bored:

15. B2020 Betatt av forumet

Samme her..

16. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Veldig kjedelig... er så usikker på utbet og her.. gått på aap noen uker så nav vet jo hva jeg har i inntekt.. søkte om foreldrepenger i november :sorry:

Del denne siden