Foreldrepenger

Søkte rett før jul, men inntektsopplysninger kunne ikke bli sendt inn før 31.12. Har minnet arbeidsgiver på dette 3 ganger nå, og ingenting har skjedd. Perm om en uke, så da kan jeg risikere å få avslag sto det i brevet. Blir frustrert over at det kan være så vanskelig å bare sende inn de opplysningene :banghead: men forsto at det kan gå litt tregt når man jobber i kommunen, da det skal gjennom flere ledd. Det som er litt dumt er at jeg ikke får snakket med lønnsavd selv, dette er det min sjef som må gjøre. Får ringe igjen i morgen om jeg ikke har hørt noe :mad:
 
Søkte 25/11-19.. Venter og venter.. alltid vært ganske fornøyd med Nav systemet, men nå kan de ta seg en bolle!:shifty: Perm starter 27/1 og ikke hørt noe enda, hatt aap et par uker nå, sykemeldt før det, så de sitter jo på alle inntektsopplysninger selv...:dead:
 
Starter perm 6. Februar, er arbeidsledig men ikke fått beskjed om innvilgelse enda. Og når de ikke trenger mine innteksopplysninger tilsendt fra tredjepart hadde jeg håpt dette skulle gå litt raskere.
 
Mens jeg har fått innvilga foreldrepenger som skal starte 24.01., men fortsatt venter på vedtak om dagpenger som skulle gjelde fra 01.01....!
 
Fikk vedtak på innvilgelse av foreldrepenger i dag. Tror NAV mottok innteksmelding 14.1, permisjonen starter 29.1!
 
Jobben sendte inn inntektsmelding 15/1 men har ikke fått innvilget ennå. Sist tok det én dag, så trodde det skulle gå kjapt nå også. Men begynner ikke permisjon før 5/2 så er ikke stresset ennå.
Inntektsmelding her registrert 16/1. Ikke fått vedtak enda
 
Ja, jeg har fått innvilget foreldrepenger. Søkte i slutten av oktober, men det var for tidlig i forhold til inntekstopplysninger, så rett før jul tok jeg kontakt med HR på jobb og så sendte de inn opplysningene for meg. Fikk brev i eBoks fra NAV allerede dagen etter om at det var innvilget, så det gikk kjapt!

Samme her, hadde liggende inne søknaden lenge før tiden. Arbeidsgiver kunne sende inn inntektsmelding fredag 10.januar og mandagen etter var alt i boks. Ble nesten litt imponert over hvor fort det gikk :gen053
 
Jeg fikk innvilget foreldrepenger fredag for en uke siden og permisjonen starter nå på mandag, så en drøy ukes margin der altså.
 
Arbeidsgiver fikk endelig sendt inntektsmelding på torsdag. Jeg hadde siste arbeidsdag i går, så synes det var på høy tid. Krysser fingre for en tilbakemelding i neste uke, hvis ikke får jeg vel begynne å sjekke rundt sånn at ikke søknaden plutselig blir avvist :confused:
 
Permisjon starter mandag, enda ikke fått svar, og må sikkert vente til 25/2 på noe utbetaling... :bored:
 
Back
Topp