Foreldrepenger igjen

Hvorfor har dere ikke Digipost ?
Jeg fikk alt sekunder etter det var OK hos Nav. Ingen ventetid.
 
Min var ferdigbehandlet 18/1 og fikk brev før helgen. Så tok bare noen dager. Må si det er store variasjoner! :eek:
 
Hvorfor har dere ikke Digipost ?
Jeg fikk alt sekunder etter det var OK hos Nav. Ingen ventetid.

Jeg har Digipost, får alt annet der...men dette måtte følge vanlig postgang og komme i papirform..
 
Jeg og har digipost men ikke fått beskjed om at noe er kommet dit. Men får gå inn å sjekke da :)
 
Fikk vedtaket i posten i dag, men fikk bare innvilget frem til 21/10-16, mener jeg søkte om å overta perioden til far, da han ikke har opptjent seg rett, men er det et eget skjema, eller har jeg fått avslag?
 
Fikk vedtaket i posten i dag, men fikk bare innvilget frem til 21/10-16, mener jeg søkte om å overta perioden til far, da han ikke har opptjent seg rett, men er det et eget skjema, eller har jeg fått avslag?
Usikker! Hør med chat i morgen?:)
 
Fikk vedtaket i posten i dag, men fikk bare innvilget frem til 21/10-16, mener jeg søkte om å overta perioden til far, da han ikke har opptjent seg rett, men er det et eget skjema, eller har jeg fått avslag?
Jeg søkte om å overta fedrekvoten, og jeg huket bare av på skjemaet på selve foreldrepenge søknaden. Søkte elektronisk. Jeg fikk det innvilget.
Står det ingenting i brevet du fikk om dette? For det gjør det i mitt.
 
Jeg søkte om å overta fedrekvoten, og jeg huket bare av på skjemaet på selve foreldrepenge søknaden. Søkte elektronisk. Jeg fikk det innvilget.
Står det ingenting i brevet du fikk om dette? For det gjør det i mitt.
Nei, det gjorde ikke det, stod bare at jeg måtte søke om dette hvis han ikke hadde rett, og jeg mener jeg huket av på at jeg ville overta den, håper jeg får svar av de i morgen og at jeg får overta, hvis ikke får vi et problem i og med at jeg skal fortsette å studere på heltid til høsten
 
Nei, det gjorde ikke det, stod bare at jeg måtte søke om dette hvis han ikke hadde rett, og jeg mener jeg huket av på at jeg ville overta den, håper jeg får svar av de i morgen og at jeg får overta, hvis ikke får vi et problem i og med at jeg skal fortsette å studere på heltid til høsten
Fant du ut av det? :)
 
Fant du ut av det? :)
Ja, jeg måtte søke på nytt om det i et annet skjema. Så får se da. Står at far kan tjene seg opp rett frem til siste dag i mors permisjon. Jeg er egentlig litt avhengig av å få hans del. Da jeg skal fortsette å studere fra høsten, og da kan det bli litt mye å jobbe, når jeg må ha lille på dagtid i tillegg. Mannen er ferdig utdannet til våren, og det blir jo dessuten litt feil om han da etter å ha jobbet en mnd. Skal ut i 10 ukers perm.
 
Back
Topp