Foreldrepenger igjen

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hei, logget inn på nav nå og så at søknaden min var ferdig behandlet :D, men hvordan ser jeg hva utfallet ble? Står bare at den er ferdig behandlet, må jeg dan vente til det kommer i posten, eller er det mulig å se det på nav.no?
 
Vedtaket kommer i posten ilp av noen dager :) Så spennende a! Her er de ikke ferdig enda :p
 
Måtte inn å sjekke selv, ferdig behandlet i går faktisk. :)
 
Måtte inn å sjekke selv, ferdig behandlet i går faktisk. :)
I går min å, ville vel stått om den var avslått vel? håper det hvertfall, får vel et brev en av dagene, spennende når jeg har så variabel inntekt :D
 
Nå må jeg sjekke i morgen om mon er ferdig også skjønner jeg... Sist gang sto det vare at den var under behandling... Hår ut i permisjon i morgen! Heldigvis betaler arb.giver ut pengene! ;)
 
Hei, logget inn på nav nå og så at søknaden min var ferdig behandlet :D, men hvordan ser jeg hva utfallet ble? Står bare at den er ferdig behandlet, må jeg dan vente til det kommer i posten, eller er det mulig å se det på nav.no?
Kommer i posten ja. Tok akkurat 1 uke fra den var ferdig behandlet til den lå i postkassa mi.. :p
 
Det der er så teit :p jeg måtte vente nesten 3 uker dør det kom i posten :( og de kunne ikke si om den var godkjent eller ikke på telefon...
 
Får min første utbetaling idag jeg :) tok vell 2 dager fra jeg leverte den til den var ferdig behandlet.
 
Hei, logget inn på nav nå og så at søknaden min var ferdig behandlet :D, men hvordan ser jeg hva utfallet ble? Står bare at den er ferdig behandlet, må jeg dan vente til det kommer i posten, eller er det mulig å se det på nav.no?
Hvis du ringer nav får du nok vite utfallet hvis saken er ferdig behandlet :)
 
Fikk sjokk selv :p med forje tok det 6 uker :p

Da var du heldig, jeg sendte søknad og fikk avslag grunnet manglende innsendinger fra jobb. Sendte på nytt i begynnelsen av november og så det sto ferdig behandlet på nettsiden i romjula... Beit negler fram til tirsdag denne uken før vedtaket kom :p
 
Hu hurpa jeg snakket med kunne ikke si noe. Det var i strid med personvern mente hu... For det var jo ikke sikkert at jeg var meg :p
Hehe, nav altså. Jeg fikk også vite det, men måtte svare på noen kontrollspørsmål. Adresse, fødselsnummer og stjernetegn tror jeg det var. :p
 
Hehe, nav altså. Jeg fikk også vite det, men måtte svare på noen kontrollspørsmål. Adresse, fødselsnummer og stjernetegn tror jeg det var. :p

Tror helt ærlig at noen av de som jobber der er jævlige bare for gøy innimellom... Ser for meg at de sitter å ler etter de har lagt på... Haha
 
MIn står også ferdig behandlet :) Har gjort det lenge, siden 18 desember. Men ikke fått noe i posten, men har vært jul etc, så det tar kanskje litt ekstra tid :p
 
Back
Topp