Du er helt sikker på at det går greit?![]()
Ja helt sikker. Står på nav sidene også. Var dette jeg sendte inn sist i 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er helt sikker på at det går greit?![]()
Fordi jeg får lønn direkte fra arbeidsgiver og det betyr at de mister de refusjonsdagene de ellers ville fått. Fikk ta ferie i påska, men bare på det som er arbeidsager. Litt irriterende, ja, men de betaler full lønn uten avkorting ved 6g og får full feriepengeopptjening så føler ikke jeg kan gjøre meg vanskelig på det.
Ja, det var tydeligvis policy i hele organisasjonen, så får ikke gjort stort med det..Samme hos meg. Men de er ikke vanskelige for det..Men sikkert forskjellig fra arbeidsgiver til arbeidsgiver.
Bare ta bilde av det, det gjorde jegKom på posten idag![]()
Å jeg som glemte å kjøre innom kontoret med helsekortet idag for å skanna det!
Vis vedlegget 190124
Formulerte meg litt feil kanskje... Jeg skulle innom kontoret med helsekortet idag men glemte å gjøre det. Så tok jeg inn posten og der lå det better meg et brev fra sykehuset!Bare ta bilde av det, det gjorde jeg![]()
Jeg fikk innvilget en uke ferie i påsken 2017.Si gjerne i fra om det blir godkjent så kan jeg evt endre min søknad![]()
Så bra! Godkjent både hos nav og arbeidsgiver?Jeg fikk innvilget en uke ferie i påsken 2017.Det gav oss en uke ekstra permisjon og jeg brukte kun 3 feriedager. Håper du får til det samme.
![]()
Foreløpig kun hos arbeidsgiver, men regner med at det går fint hos NAV også, siden de legger opp til den muligheten i søknadsskjemaet sitt. Håper i hvert fall detSå bra! Godkjent både hos nav og arbeidsgiver?
Står vel lege eller jordmor, så skal holde detEr det nok med bekreftelse fra jordmor? Eller må det en lege til?
Jeg mener å tro det jaJeg har også fått brev i posten, og der stod det en sum jeg får utbetalt hver dag. Og her kommer et skikkelig dumt spørsmål: skatt er trekt fra den summen, ikke sant?![]()
Jeg mener å tro det jastår det "utbetales" så er skatten trukken allerede.
Jeg lurte på det samme selv, men når jeg googlet det og fikk opp noen som hadde stilt samme spørsmål til Nav foreldrepenger på Facebook sa de at det var før skatt.Takk for svarDet sier jo egentlig seg selv når det står "utbetales", men jeg gikk nylig opp i stillingsprosent og var litt usikker på de tok hensyn til det eller ikke.