Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Glemte helt å skrive hva jeg tenker er fordeler med termin i juli.Må si jeg «bekymrer» meg litt for stappfull kapasitet på føden. Blir igangsatt ca. 2 uker før termin (20. juli) pga. kronisk sykdom.
Husker det var rimelig fullt da jeg skulle settes igang med minste. Ble tidligere enn først planlagt pga. minkende fostervann. Måtte komme tilbake 4 dager på rad for å vurdere om de hadde kapasitet til at jeg skulle bli innlagt. Var så sliten og redd for lille i magen på dag 4 at da de endelig bestemte seg for at jeg skulle legges inn rant tårene.
Vil tro kapasiteten ikke er bedre i begynnelsen/midten av juli
Har to vinterbarn fra før av (januar og desember), så gleder meg til å slippe å gå høygravid når det er speilglatt ute og du føler du går til bussen for å komme deg til jobb/avtaler/osv med livet som innsats
Blir også fint at det er lettere å komme seg ut og trille tur uten å måtte tenke nøye gjennom påkledning, det er lett å trille vogn ute siden det er ingen snø og at man er garantert barnehageplass fra ungen er litt over 1 år (selv om vi har vært heldig og fått plass fra ønsket oppstartsdato).