Hehe, sant det! Håper for såvidt ikke det blir en super-sommer heller. Det var nesten hetebølge da forrige var baby, og det var tungtI Trøndelag kan det fort bli behov for strikkaklær også i juli/august. Snakker av erfaring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, sant det! Håper for såvidt ikke det blir en super-sommer heller. Det var nesten hetebølge da forrige var baby, og det var tungtI Trøndelag kan det fort bli behov for strikkaklær også i juli/august. Snakker av erfaring
Ja, det blir nok noe sånt! Det kribler etter å begynne, men må vente til ul førstDu kan strikke i bambus eller bomull? små lette plagg, og strikke i ull fra 3/4mnd?
Ulemper: føde i juli måned når det ofte er stappfult på føden, jordmødre har ferie og mange vikarerSer ingen ulemper! Eneste jeg har tenkt på er at de aldri får feiret bursdag i skole og bhg, men sånn er det nå for alle født midt på sommeren. Okei da, gruer meg til å føde midt i fellesferien
Skrev jo det bare litt dårlig formulertUlemper: føde i juli måned når det ofte er stappfult på føden, jordmødre har ferie og mange vikarer
Ja, du skrev detJeg som ikke leste ferdigSkrev jo det bare litt dårlig formulert
Den gruer jeg meg også til. Antar det også er flere uerfarne folk på jobb i juli - studenter og vikarer, tross alt fellesferieMå si jeg «bekymrer» meg litt for stappfull kapasitet på føden. Blir igangsatt ca. 2 uker før termin (20. juli) pga. kronisk sykdom.
Husker det var rimelig fullt da jeg skulle settes igang med minste. Ble tidligere enn først planlagt pga. minkende fostervann. Måtte komme tilbake 4 dager på rad for å vurdere om de hadde kapasitet til at jeg skulle bli innlagt. Var så sliten og redd for lille i magen på dag 4 at da de endelig bestemte seg for at jeg skulle legges inn rant tårene.
Vil tro kapasiteten ikke er bedre i begynnelsen/midten av juli
Dette jeg også ser som den største ulempen! Spesielt siden jeg måtte få med stramme støttestrømper siste halvdel av forrige graviditet pga åreknuter.. det blir så varmt og stygt i sommer Blir nok mye is i sommer da!Jeg tåler skikkelig dårlig veldig varmt vær som ikke gravid og gruer meg til å være en sprengt hummer i juli med termin i slutten av juli er jeg heldig så har vi normal sommer med knallvær i april/mai og slutten av august, og med 12 grader og regn i hele juli
Jeg holder meg opptatt med å strikke til meg selv sålenge Men begynner nok på babystrikk i god tid før julJa, det blir nok noe sånt! Det kribler etter å begynne, men må vente til ul først