Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag kom senga, så stas! Håper det er nettopp denne spiren som skal få sove i den om 8 månederHar forresten vært litt gæren, og kjøpt seng til lille allerede. Drømmesengen var på salg, og mannen var på gli, så da grep jeg muligheten
MILEPÆLER:
26.10 Legebesøk (700 hcg, 4+3)
30.10 5 uker (kjemisk)
10.11 Tidlig ultralyd (6+4)
15.12 Ordinær tidlig ultralyd privat (11+4)
18.12 12 uker
25.12 2. trimester
Hva har du kjøpt?I dag kom senga, så stas! Håper det er nettopp denne spiren som skal få sove i den om 8 måneder
Stokke Sleepi Mini V3Hva har du kjøpt?
Jeg er 12 uker den 20 des.De første
legetime 6.november
tul privat 13.november (7+0)
12 uker 18.desember
Åå forbi kjemisk og jordmor-time i morgen Så spennende!MILEPÆLER:
04.11.23 5 uker (kjemisk)
06.11.23 Tidlig samtale hos jordmor
20.11.23 Privat tidlig ultralyd (7+2)
23.12.23 12 uker
01.01.24 2. trimester
Jaaaa wii! Skal bli sååå godt å få snakket med jordmor. Håper hun er snill og forståelsesfull og ikke sånn som ikke tar seg tidÅå forbi kjemisk og jordmor-time i morgen Så spennende!
Du må oppdatere i morgen etter timen. Masse lykke tilJaaaa wii! Skal bli sååå godt å få snakket med jordmor. Håper hun er snill og forståelsesfull og ikke sånn som ikke tar seg tid
Det skal jeg gjøre tusen takkDu må oppdatere i morgen etter timen. Masse lykke til
Skulle vi laget en egen tråd for jordmortimer og legetimer i forhold il hvordan det har gått?Du må oppdatere i morgen etter timen. Masse lykke til
Kan vi sikkert! Tenkte primært vi kunne dele alt sånt her, men skader ikkeSkulle vi laget en egen tråd for jordmortimer og legetimer i forhold il hvordan det har gått?
Hvor fant du den oversikten? Får ikke opp dette i min app fra Babyverden. Ble også litt forvirra på om det er flere apper, for på podcasten Gravid uke for uke fra Babyverden snakker de om appen «Gravid og barn»I tillegg skal jeg på første legetime 17.11 2 uker til på fredag, krysser fingrene!Vis vedlegget 418225
Her: https://www.babyverden.no/gravid/terminkalkulator/Hvor fant du den oversikten? Får ikke opp dette i min app fra Babyverden. Ble også litt forvirra på om det er flere apper, for på podcasten Gravid uke for uke fra Babyverden snakker de om appen «Gravid og barn»
Så rart, jeg har brukt babyverdns kalkulator før, og fikk ikke opp det der hos meg, bare terminen. Men nå åpna jeg det i nettleser og da fungerte det Takk!
Denne fant jeg på nettsiden til babyverden syns den var fin viser helt frem til terminHvor fant du den oversikten? Får ikke opp dette i min app fra Babyverden. Ble også litt forvirra på om det er flere apper, for på podcasten Gravid uke for uke fra Babyverden snakker de om appen «Gravid og barn»
Hjertet begynner forresten å slå 5+1, altså 8.11 for deg For du er én dag bak meg ser jeg.I tillegg skal jeg på første legetime 17.11 2 uker til på fredag, krysser fingrene!Vis vedlegget 418225
Ja ser ulike apper og sider operer litt ulikt håper alt ser bra ut 17november på kontroll, føler jeg kan senke skuldrene litt daHjertet begynner forresten å slå 5+1, altså 8.11 for deg For du er én dag bak meg ser jeg.