Genialt! Vi er ikke i nærheten av å bestemme oss på vogn, så vi utsetter. Kjøpte Moonboon i går da, var 30%!Jeg er galere, jeg har kjøpt vogn på black friday tilbud
Hvilken vogn endte du med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Genialt! Vi er ikke i nærheten av å bestemme oss på vogn, så vi utsetter. Kjøpte Moonboon i går da, var 30%!Jeg er galere, jeg har kjøpt vogn på black friday tilbud
Så stas, man må jo nesten bare handle når det er så mye rabatt. Vi endte opp med bugaboo fox 5 fra barnashus (mest fordi vi regna med den kom til å gå fort og det var åpent kjøp for medlemmer), men blir spenennde å prøve! Kan jo hende den er alt for lav for eksempel har du tenkt på vogn enda?Genialt! Vi er ikke i nærheten av å bestemme oss på vogn, så vi utsetter. Kjøpte Moonboon i går da, var 30%!
Hvilken vogn endte du med?
Har tenkt på flere, både bugaboo fox og cybex talon, evt priam. Mannen må være med på avgjørelsen, så tror vi må vente og se bare til våren Har kjøpt seng også, så har allerede gjort to store investeringerSå stas, man må jo nesten bare handle når det er så mye rabatt. Vi endte opp med bugaboo fox 5 fra barnashus (mest fordi vi regna med den kom til å gå fort og det var åpent kjøp for medlemmer), men blir spenennde å prøve! Kan jo hende den er alt for lav for eksempel har du tenkt på vogn enda?
Hvilken vogn ble det? Vurderer å kjøpe i morgen jeg også, men føler det er litt tidligJeg er galere, jeg har kjøpt vogn på black friday tilbud
Det forstår jeg! Tiden går fort til ultralyd da24.11 - 5+0
12.12 - tidlig ultralyd
Mer orker jeg ikke forholde meg til enda, er litt sånn en dag av gangen mtp historikk .
Håper det!Det forstår jeg! Tiden går fort til ultralyd da
Bugaboo fox 5 fra barnashusHvilken vogn ble det? Vurderer å kjøpe i morgen jeg også, men føler det er litt tidlig