Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag kom senga, så stas! Håper det er nettopp denne spiren som skal få sove i den om 8 månederHar forresten vært litt gæren, og kjøpt seng til lille allerede. Drømmesengen var på salg, og mannen var på gli, så da grep jeg muligheten![]()
MILEPÆLER:
26.10Legebesøk (700 hcg, 4+3)
30.105 uker (kjemisk)
10.11Tidlig ultralyd (6+4)
15.12Ordinær tidlig ultralyd privat (11+4)
18.1212 uker
25.122. trimester

Hva har du kjøpt?I dag kom senga, så stas! Håper det er nettopp denne spiren som skal få sove i den om 8 måneder![]()
Stokke Sleepi Mini V3Hva har du kjøpt?![]()

5 uker (kjemisk)
Tidlig samtale hos jordmor
Privat tidlig ultralyd (7+2)
12 uker
2. trimesterJeg er 12 uker den 20 des.De første
legetime 6.november
tul privat 13.november (7+0)
12 uker 18.desember
Åå forbi kjemisk og jordmor-time i morgenMILEPÆLER:
04.11.235 uker (kjemisk)
06.11.23Tidlig samtale hos jordmor
20.11.23Privat tidlig ultralyd (7+2)
23.12.2312 uker
01.01.242. trimester
Så spennende!Jaaaa wii! Skal bli sååå godt å få snakket med jordmor. Håper hun er snill og forståelsesfull og ikke sånn som ikke tar seg tidÅå forbi kjemisk og jordmor-time i morgenSå spennende!

Du må oppdatere i morgen etter timen. Masse lykke tilJaaaa wii! Skal bli sååå godt å få snakket med jordmor. Håper hun er snill og forståelsesfull og ikke sånn som ikke tar seg tid![]()

Det skal jeg gjøreDu må oppdatere i morgen etter timen. Masse lykke til![]()
tusen takk 
Skulle vi laget en egen tråd for jordmortimer og legetimer i forhold il hvordan det har gått?Du må oppdatere i morgen etter timen. Masse lykke til![]()
Kan vi sikkert! Tenkte primært vi kunne dele alt sånt her, men skader ikkeSkulle vi laget en egen tråd for jordmortimer og legetimer i forhold il hvordan det har gått?

Hvor fant du den oversikten? Får ikke opp dette i min app fra Babyverden. Ble også litt forvirra på om det er flere apper, for på podcasten Gravid uke for uke fra Babyverden snakker de om appen «Gravid og barn»I tillegg skal jeg på første legetime 17.11 2 uker til på fredag, krysser fingrene!Vis vedlegget 418225
Her: https://www.babyverden.no/gravid/terminkalkulator/Hvor fant du den oversikten? Får ikke opp dette i min app fra Babyverden. Ble også litt forvirra på om det er flere apper, for på podcasten Gravid uke for uke fra Babyverden snakker de om appen «Gravid og barn»

Så rart, jeg har brukt babyverdns kalkulator før, og fikk ikke opp det der hos meg, bare terminen. Men nå åpna jeg det i nettleser og da fungerte det
Denne fant jeg på nettsiden til babyverdenHvor fant du den oversikten? Får ikke opp dette i min app fra Babyverden. Ble også litt forvirra på om det er flere apper, for på podcasten Gravid uke for uke fra Babyverden snakker de om appen «Gravid og barn»
Hjertet begynner forresten å slå 5+1, altså 8.11 for degI tillegg skal jeg på første legetime 17.11 2 uker til på fredag, krysser fingrene!Vis vedlegget 418225
For du er én dag bak meg ser jeg.JaHjertet begynner forresten å slå 5+1, altså 8.11 for degFor du er én dag bak meg ser jeg.