Forandring fryder-før og etter!

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du fornyet et møbel, pusset opp, gått fra å være blondine til brunette eller annet?

Fortell og del bilder;)

Inspirasjon er gøy!

Går støtt og stadig fra brunette til rødhette til blondine. Nå brunette igjen. Senere i dag rødhette :p Hahaha. Har ikke bilder her da. Se senere om jeg kan putte inn :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Går støtt og stadig fra brunette til rødhette til blondine. Nå brunette igjen. Senere i dag rødhette :p Hahaha. Har ikke bilder her da. Se senere om jeg kan putte inn :p

Ja, del bilder:) Artig. Liker å bytte hårfarge du da:D
Jeg har selv vært blondine i sikkert 10år, men nå har jeg kun lyse striper i og min naturlige farge kommer mer og mer igjen. Så uvant, men greit nok. Savner det lyse en del da;)

Skal i gang å pusse opp spisstuemøblement snart bare jeg gidder.... Er ille mye som må pusses, og det er så kjedelig. Eldste tegnet med svart tusj på ark og den gikk gjennom, så vi har svarte merker på bordplata. Veldig pent igrunn.

Hvordan går du fra rødt til blondt? Jeg vil få blondt hår så jeg kan bruke litt annerledes farger. Men bleking i rødt hår blir jo orange, og har ikke tenkt å gå orange i flere mnd.. :|

Hvordan går du fra rødt til blondt? Jeg vil få blondt hår så jeg kan bruke litt annerledes farger. Men bleking i rødt hår blir jo orange, og har ikke tenkt å gå orange i flere mnd.. :|
Mitt ble faktisk ikke så verst. Ikke som jeg syns var sjenerende. Mørkere ender da, så toppen ble lys og litt mørkere oransje i endene. Så så jo ut som det var meninga. Før jeg bleka det igjen og brukte den lilla shampoen :)

Back
Topp