Forandring fryder-før og etter!

Da jeg ønsket å ha et oppbevaringssystem på rommet til lillegutt, fant jeg ut at vi kunne bruke den gamle tv-benken vi hadde stående, i stedet for å kjøpe noe nytt :) Jeg skrudde av skapdørene, skuffene og hyllene, pusset den litt og malte over med hvit maling. Jeg dro ut å kjøpte oppbevaringskasser, og voila: så fikk vi litt mer system i lekene hans :D

46166_10151195403207201_307580754_n.jpg

Da jeg ønsket å ha et oppbevaringssystem på rommet til lillegutt, fant jeg ut at vi kunne bruke den gamle tv-benken vi hadde stående, i stedet for å kjøpe noe nytt :) Jeg skrudde av skapdørene, skuffene og hyllene, pusset den litt og malte over med hvit maling. Jeg dro ut å kjøpte oppbevaringskasser, og voila: så fikk vi litt mer system i lekene hans :D

Vis vedlegget 76305

Kreativt og veldig fint :-)

Helt sykt hva maling kan gjøre:D

Vis vedlegget 76305

Vis vedlegget 76305

De var lurt . Takk för tips

Vis vedlegget 76305
Så flott det ble :)

I dag har jeg maler over den brune stygge tapeten som var mellom skapene og så malte jeg over ovn og :) veldig forbøyd. Orker ikke bruke mye på ei leilighet som jeg leier:) se bort fra rote da bilde ble tatt før jeg fikk ryddet meg ferdig :) ImageUploadedByBV Forum1410047134.091268.jpgImageUploadedByBV Forum1410047190.189793.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

vi har renovert hele huset egentlig ;) vertikalhus fra 1950tallet

grovkjelleren har vi laga kinorom i + holder på med bad nr 2 :) skal se om eg finner bilder senere

Før -bilde med rødbrunt gulv og "innhukk" i veggen. La nytt gulv i hvit eik, satt opp ny trapp og skjært ut i 4hvite lack-stuebord fra IKEA for å passe inn i veggen

Vedlegg

• 1410069079958.jpg
    1410069079958.jpg
    52,3 KB · Visninger: 73
  • 1410069136494.jpg
    1410069136494.jpg
    36 KB · Visninger: 72
  • 1410069186646.jpg
    1410069186646.jpg
    38 KB · Visninger: 73
vi har renovert hele huset egentlig ;) vertikalhus fra 1950tallet

grovkjelleren har vi laga kinorom i + holder på med bad nr 2 :) skal se om eg finner bilder senere

Så spennende da!
Her blir det hele huset på sikt, vi jobber med det;) Tar jaggu tid;) Blir vel nok et svangerskap før vi er ferdig;)

Her har vi et funkishus fra 1933:)

Før -bilde med rødbrunt gulv og "innhukk" i veggen. La nytt gulv i hvit eik, satt opp ny trapp og skjært ut i 4hvite lack-stuebord fra IKEA for å passe inn i veggen

Så flott!
Jeg lurer litt på trappen.
Hva kostet det?:)
Gjør dere mye selv eller?

Så flott!
Jeg lurer litt på trappen.
Hva kostet det?:)
Gjør dere mye selv eller?

den va ganske dyr, egentlig pris 80 tusen..men svogeren min jobber for byggefirma og bestile den gjennom jobben og fikk 40% avslag :-O
Sambo og en snekker satt en opp, var en helsikens tung jobb :)

Vi har for det meste brukt fagfolk , men sambo er blitt en kløktig snekker etterhvert ..han kunne ikkje skru i en skrue før ;)

den va ganske dyr, egentlig pris 80 tusen..men svogeren min jobber for byggefirma og bestile den gjennom jobben og fikk 40% avslag :-O
Sambo og en snekker satt en opp, var en helsikens tung jobb :)

Vi har for det meste brukt fagfolk , men sambo er blitt en kløktig snekker etterhvert ..han kunne ikkje skru i en skrue før ;)

Ja, ok. Jeeez...hehe!:)
Vi ønsker og trenger ny trapp nemlig...

Litt det samme som her da.
Mannen er geolog, men kunne jaggu tatt på seg jobb som snekker nå altså;)

Har noen bilder av stua på tlf og noen på Pcen .stua fra prospektet FØR :

Vedlegg

• 1410085353210.jpg
    1410085353210.jpg
    65,1 KB · Visninger: 55
  • 1410085397616.jpg
    1410085397616.jpg
    48,1 KB · Visninger: 54
Back
Topp