Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fornyet et møbel, pusset opp, gått fra å være blondine til brunette eller annet?
Fortell og del bilder
Inspirasjon er gøy!
Er vanligvis rødhåret, men har nå bleket det blondt.....Ikke lekkert!
Går støtt og stadig fra brunette til rødhette til blondine. Nå brunette igjen. Senere i dag rødhetteHahaha. Har ikke bilder her da. Se senere om jeg kan putte inn
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Må nok det, når etterveksten kommer. Ser jo ikke bra ut å være blond med rød ettervekstÅh, ikke?
Skal gå tilbake til rødt hår da eller?![]()
Må nok det, når etterveksten kommer. Ser jo ikke bra ut å være blond med rød ettervekst![]()
Wow, det vart rålekkert
Fy søren det var flott!!!!
Wow, det vart rålekkert![]()
Fy søren det var flott!!!!
Må si det var en massiv forandring til det bedreTakk!Det trengtes sårt!
Det var ikke spesielt lekkert det som var
![]()
Må si det var en massiv forandring til det bedre![]()
Vis vedlegget 76112
Vis vedlegget 76113
Vis vedlegget 76114
Skal også bytte trekk på stolene
Skjenken i bakgrunnen skal også males
Sent from my iPhone using BV Forum
Går støtt og stadig fra brunette til rødhette til blondine. Nå brunette igjen. Senere i dag rødhetteHahaha. Har ikke bilder her da. Se senere om jeg kan putte inn
![]()
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Mitt ble faktisk ikke så verst. Ikke som jeg syns var sjenerende. Mørkere ender da, så toppen ble lys og litt mørkere oransje i endene. Så så jo ut som det var meninga. Før jeg bleka det igjen og brukte den lilla shampoenHvordan går du fra rødt til blondt? Jeg vil få blondt hår så jeg kan bruke litt annerledes farger. Men bleking i rødt hår blir jo orange, og har ikke tenkt å gå orange i flere mnd.. :|