For tidlig fødsel

Helt riktig, de snudde om det.
 
Jeg har kommet til 24+4. De er begge over 700g på sist vekst estimering. Og det ser bra ut på alle blodstrømmer. ❤️ Men er veldig lite vann på ene tvillingen. 0,6cm. Og 7,7cm på andre. Siden de mistenker vannavgang på ene er det vanskelig å si om TTTS har kommet tilbake eller om det faktisk er pga vannavgang.
Fikk beskjed om at det er bedre at de er i magen enn at de gjør noe nå. ❤️
Så får mest sannsynlig samtale med barnelege fra nyfødt neste uke.

tall for at du tenker på meg ❤️

Så fint å høyre ei oppdatering frå deg! :HeartredGodt dei ser ut til å vekse fint til tross for alt. Må du vere heilt sengeliggande no? Håpar du blir godt ivaretatt sjølv om helsevesenet har stort trykk på seg no, ein vanskelig situasjon å vere i der det er behov for omsorg frå helsepersonell.
Håpe dei kan holde seg trygge inn i magen så lenge som mulig :Heartred
 
Ca hodeomkrets på barn født rundt uke 34? :happy: Vurderer å strikke noen luer. Og skal bli satt igabg senest uke 34.
 
Ca hodeomkrets på barn født rundt uke 34? :happy: Vurderer å strikke noen luer. Og skal bli satt igabg senest uke 34.
Tror det kan variere litt. Men kanskje rundt 30 cm? Mine var 32 og 33 cm i uke 38. Vet om noen som var 28 cm uke 30.. så ikke lett å vite akkurat :)
 
Tror det kan variere litt. Men kanskje rundt 30 cm? Mine var 32 og 33 cm i uke 38. Vet om noen som var 28 cm uke 30.. så ikke lett å vite akkurat :)
Men bare jeg ikke strikker for lite :) for førstemann var 37cm. Men da tar jeg sikte på 30-33. Hehe. Og så kan jeg jo strikke ett litt større og :D
 
Men bare jeg ikke strikker for lite :) for førstemann var 37cm. Men da tar jeg sikte på 30-33. Hehe. Og så kan jeg jo strikke ett litt større og :D
Blir litt "strekk" i luene også om man ribbestrikker hele eller eventuelt kanten :) Opplevde at luene jeg lagde var fin i str. på starten, og så viet de seg litt ut etter litt bruk!
 
Nei, snakket litt om det sist. Tipper de vil vente. Har ny time mandag, og håper å få en liten plan.
Bare nedsig å gå alene - mannen får ikke være med siden corona
H ordan går det?????
Håper du kommer lengere enn det jeg gjorde ❤️❤️❤️❤️
 
H ordan går det?????
Håper du kommer lengere enn det jeg gjorde ❤️❤️❤️❤️
Er 25+2 i dag. Har samme termin som du hadde ❤️❤️
Fått beskjed fra Haukeland om at jeg ikke får bo på nyfødtinsentiven når de kommer, pga korona.

får du bo med lille? ❤️
 
Er 25+2 i dag. Har samme termin som du hadde ❤️❤️
Fått beskjed fra Haukeland om at jeg ikke får bo på nyfødtinsentiven når de kommer, pga korona.

får du bo med lille? ❤️
Jeg bor på Ullevål. De har ikke helt bestemt hvor enda. Foreløpig ligger jeg på barsel. Får komne å gå på nyfødt som jeg vil. Blitt veldig god på håndvask og håndsprit. Anbefaler deg og skaffe deg en gooood håndkrem.
 
Jeg bor på Ullevål. De har ikke helt bestemt hvor enda. Foreløpig ligger jeg på barsel. Får komne å gå på nyfødt som jeg vil. Blitt veldig god på håndvask og håndsprit. Anbefaler deg og skaffe deg en gooood håndkrem.
Åååå! Kanskje jeg skal forsøke en slik ordning. Vi
Vet med sikkerhet at en av de må på nyfødt uansett, så greit å høre at du har ordnet deg foreløpig! ❤️ Skal huske håndkrem ❤️❤️
 
Back
Topp