For oss som har prøvd lenge

Selvfølgelig!
Du tar en giftering (eller annen ring som veier like mye hele veien rundt) og trer den i et av dine lengste hårstå. Så får du hjelp av noen som er relativt stø på hånden til å holde den helt stille over håndleddet ditt. Dersom den står i ro/snurrer rundt seg selv betyr det ingen ting, hvis den begynner å pendle frem og tilbake, betyr det her i trøndelag (tror jeg) jente, og omden går i sirkel betyr det gutt. Hvis det stopper i mellom betyr det at det blir noe avstand i tid mellom barna. Til slutt vil ringen slutte å bevege seg :)

Hah! Spennende.. få mannen til å teste dette med gifteringene våre når vi kommer hjem :D
Han kommer til å synes jeg er sprø :P

Hihi.. Jeg må prøve det en dag, har ingen ring som har lik vekt rundt hele. Må det være min egen ring?

Kan jeg slenge meg på dere? Har vært prøver siden juli 2011, bare ikke vært så veldig aktiv her inne på BV, til tross for at jeg er en gammel bruker.

Etter 13 lange pp, viste altså gtesten posetivt i går! Då er det endelig vår tur etter to pp med pergo :) Håpa spiren "klora" seg godt fast :)

Ønske alle dokke lykke til og håpa spira sette seg snart! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Etter 13 lange pp, viste altså gtesten posetivt i går! Då er det endelig vår tur etter to pp med pergo :) Håpa spiren "klora" seg godt fast :)

Gratulerer :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Kan jeg slenge meg på dere? Har vært prøver siden juli 2011, bare ikke vært så veldig aktiv her inne på BV, til tross for at jeg er en gammel bruker.
Det kan du :) Velkommen hit :) Håper det snart klaffer for deg :)

Gratulerer så mye :D

Velkommen skal du være :) håper spiren sitter snart :)

Gratulerer så mye :)

Noen her som har tatt ringtesten? Husker første gang jeg var gravid, tok jeg testen og det tok lang tid før den begynte å gå, den sto heelt stille. Husker jeg tenkte det var rart, jeg var jo allerede gravid. Nå ett år etter tok jeg den igjen. Brukte fortsatt lang tid før den pendla, først frem og tilbake, så i sirkel og så stoppa den. Tror dere andre at tiden den står i ro før den begynner å gå sier noe om tiden før barnet kommer?? siden tiden den står i ro mellom hver pendling betyr tidsrommet mellom hvert barn, mener jeg :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg tok den testen der da jeg var 10-11 år el no sånnt. Fikk da at jeg skal få 3 barn, først to gutter så en jente :) Samme person som tok denne testen på meg hadde tadd den på mamma da hun var ung, å det var rett på henne :)
Helt siden jeg tok denne testen har jeg vært sikker på at jeg skal ha 3 barn, men er ikke like sikker nå :P

Ser ut som all fornuft forsvinner med desperasjon. Ring i et hårstrå, jenter? Come on :p

Back
Topp