Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal til gyn i slutten av mnd, så skal be om pergotime då...Åå, jeg synes mine 60 +- dager er lenge.. :/ har du vurdert pergo igjen, eller hvor er du i løypa?
Velkommen skal du væreSlenger med med her jeg også, prøvd i over 1 år nå. Men brukte 4 år på forrige, så jeg ser for meg at ting kommer til å ta tid denne gangen også.
Håper det går like fort denne gangen da, når du får pergoskal til gyn i slutten av mnd, så skal be om pergotime då...
Js godt vi har hverandreUsj, ja det er lenge :/ noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne trylle, da hadde jeg trylla at alle som ønsket å bli gravid ble det. skulle virkelig ønske det ikke var så vanskelig, men godt vi har hverandre![]()
jeg har et pergotroll hjemme som løper rundt i stuen. men er ikke lengste syklusen jeg har hatt enn så lenge.Har du vurdert og spørre legen om og få pergo?? Pergoen hjelpe til med el, vist du får el vil du og få tr etter ca 14 dagaDe funka for meg, eg hadde syklus heilt opp til 69 daga!
Velkommen skal du værehåper det går litt raskere enn sist da, 4 År er grådig lenge ;/
b6 hjelper ikke mot svangerskapskvalme. ingen ting hjalp mot min svangerskapskvalme uten om å sove...Jeg føler jeg har prøvd lenge, men det er sikkert fordi jeg har ventet på ulike ting før vi satte i gang prøvinga.. men uansett, ett lite tips fra meg: (selv om dere sikkert har fått utallige tips og "prøv dette" før)
vitamin b6 (bør taes sammen med andre b-vitaminer for bedre opptak i kroppen)
link: https://sites.google.com/site/miscarriageresearch/vitamins-and-miscarriage/vitamin-b6
High vitamin B6 lowers chance of miscarriage by 50% improves fertility by 120%
vitamin b6 regulerer hormonene i kroppen, gjør at stress ikke påvirker hormonsyklusen og kan minke "plagene" pcos gir.
i USA så har jeg sett at gyn gir pcos pasienter vitamin b6 for å minske plagene.
det er ett vannløselig vitamin (derfor ikke så stor fare for å ta for mye av det), det trengs også for å bygge fostere (nesten som Folsyre).
kan anbefale dere å Google litt om vitamin b6 og fruktbarhetog jeg kan anbefale dere å ta det som ett tilskudd fast. (Vitamin b6 hjelper også mot svangerskapskvalme)
HMm.. Takk for tips, må sjekkes utJeg føler jeg har prøvd lenge, men det er sikkert fordi jeg har ventet på ulike ting før vi satte i gang prøvinga.. men uansett, ett lite tips fra meg: (selv om dere sikkert har fått utallige tips og "prøv dette" før)
vitamin b6 (bør taes sammen med andre b-vitaminer for bedre opptak i kroppen)
link: https://sites.google.com/site/miscarriageresearch/vitamins-and-miscarriage/vitamin-b6
High vitamin B6 lowers chance of miscarriage by 50% improves fertility by 120%
vitamin b6 regulerer hormonene i kroppen, gjør at stress ikke påvirker hormonsyklusen og kan minke "plagene" pcos gir.
i USA så har jeg sett at gyn gir pcos pasienter vitamin b6 for å minske plagene.
det er ett vannløselig vitamin (derfor ikke så stor fare for å ta for mye av det), det trengs også for å bygge fostere (nesten som Folsyre).
kan anbefale dere å Google litt om vitamin b6 og fruktbarhetog jeg kan anbefale dere å ta det som ett tilskudd fast. (Vitamin b6 hjelper også mot svangerskapskvalme)
HMm.. Takk for tips, må sjekkes utjeg har jo pcos, men ingen plager bortsett fra lange sykluser. Så får prøve å google litt, skal til gyn i morgen så skal prøve å huske å spørre han
![]()
Åååå, tenk så koselig det hadde blitt om vi havnet på terminforum sammen, gjerne NÅ! Og vi fikk bli der i 9 mnd <3 *drømmer*
når mini var nyfødt så jeg ei dame som satt å røkte inni bilen med vinduene igjen og to tvillinger bak (Max 2mnd gamle altså) da rant det over for meg.. De små kan jo ikke velge om de vil være i røyken eller ikke, hadde de kunne valgt hadde de nok helt sikkert foretrukket frisk luft.

Du har jo prøvd lenge du også, virkelig.. Så om du har lyst er du velkommen til å henge her sammen med ossVondt å lese at så mange av dere har prøvd så lenge :
Jeg er heldig som har en vilter fin og frisk gutt løpende rundt her.
Var et par års tid ventetid med han også.
Men det er helt klart han som holder mote mitt oppe.
Nå har jeg vært uten prevansjon siden April 11. Aktiv prøvere siden September 11.
Heier på dere!
![]()
Det skal jeg gjøreHåper du deler svaret med oss etter du har vært hos gyn![]()
HihiHadde vært ubersuperdupermegafantastisk! :-D hadde vi bare kunnet styre det, så :-D
Heeerlt sykt!! :O
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Håper det klaffer for dere også snartLyst til å ønske alle dere her inne litt ekstra lykke, synes dere er tapre !! Her er vi bare på pp5, så ikke så ille enda, bare følels så uendelig lenge fordi vi har ønsket å prøve lengre enn vi har fordi vi ventet på å finne oss hus og vi dessuten ventet i 3 mnd på å få fjernet spiralen.
Men ville egentlig bare si at jeg virkelig håper det klaffer for dere snartbøyer meg i støvet over det gode humøret og pågangsmotet deres! Beundrer dere virkelig
![]()
Hihiikke så lenge til du skal teste da, om tickeren din stemmer
spennende!