Minnie
Betatt av forumet
Ååååå så nervepirrende !! Håper den blir sterkere har trua !Litt samme strek som onsdagen. Får vente til helga og se om den blir sterkere
Vis vedlegget 451092
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så nervepirrende !! Håper den blir sterkere har trua !Litt samme strek som onsdagen. Får vente til helga og se om den blir sterkere
Vis vedlegget 451092
Litt samme strek som onsdagen. Får vente til helga og se om den blir sterkere
Må jo ha vært noe galt med den du testa med da! Er jo veldig tydelig den iallefall!!Litt samme strek som onsdagen. Får vente til helga og se om den blir sterkere
Vis vedlegget 451092
Dette går veien!!!!!Vis vedlegget 451106
Syns den er bittelitt sterkere enn for to dager siden, og 2-3 på digital er jo uansett et godt tegn! 14 dpo.
Håper du har rett!! Hvordan går det med deg forresten? Kommet langt?Dette går veien!!!!!
Er 12+0 i dag! MilepælHåper du har rett!! Hvordan går det med deg forresten? Kommet langt?
Er 12+0 i dag! Milepæl
Det ser lovende ut det der!Vis vedlegget 451106
Syns den er bittelitt sterkere enn for to dager siden, og 2-3 på digital er jo uansett et godt tegn! 14 dpo.
RFSU er dårlige tester, de er ofte veldig svake. Nei, det skal utvikle seg som vanlig ved IVF. Kjøp deg make sure, de er sensitive og gir gode streker. Finnes på Kiwi og meny.Tok en Rfus-test i kveld bare for moroskyld, den var helt negativ. Så jeg prøver å ikke ta dette som at det er en graviditet enda. Virker som det utvikler seg veldig seint eller at noe ikke er helt som det skal enda. Er det noen av dere som har blitt gravid med ivf før? Skal det utvikle seg senere siden man setter inn egget senere eller bør den være sterkere nå? Jeg husker bare sist jeg var gravid, ikke ivf. Testet positivt på 12 dpo og den var ganske tydelig og ble bare tydeligere og tydeligere og ganske raskt..
Æææ du motiverte meg til å prøve å teste igjen med clearblue. Er 15dpo idag.Vis vedlegget 451106
Æææ du motiverte meg til å prøve å teste igjen med clearblue. Er 15dpo idag.
Skulle jo ikke teste i dag...
Vis vedlegget 451147
Var bare litt nysgjerrig hvordan eggløsningstesten ville se ut. Og babyplan er sterkere enn igår så jeg er hæpi
Jeg sjekker hver dag selv hahaha ! Vi hadde innsett samme dag ja !! Håper det går veien for oss begge! Når skal du ta blodprøve ?
Jeg hadde nok sluttet på medisinene for å se vente mens. Kjedelig at det ikke gikk nå :/Skal jo egentlig gå på Cyclogest frem til torsdag og "leve som gravid" til da, men har veldig lyst til å slutte på de nå. Tviler sterkt på at testen plutselig blir positiv nå, den har jo vært positiv for å så bli negativ. Hadde dere sluttet på medisin?
Nei, vi fikk dessverre bare denne på frys. Så blir det nytt uttak og stimulering.Jeg hadde nok sluttet på medisinene for å se vente mens. Kjedelig at det ikke gikk nå :/
er så kjedelig å få positiv for å så gå over til negativ. Håper den sitter neste gang! Har du noen på frys?