For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Litt samme strek som onsdagen. Får vente til helga og se om den blir sterkere :Heartred :Heartred :love2

Det var da voldsomt, nå nå den bestemme seg! :hilarious: Vi følger spent med, krysser fingrene!:Heartred:Heartred

1000015759.jpg

Syns den er bittelitt sterkere enn for to dager siden, og 2-3 på digital er jo uansett et godt tegn! :love017 :Heartred 14 dpo.

Tok en Rfus-test i kveld bare for moroskyld, den var helt negativ. Så jeg prøver å ikke ta dette som at det er en graviditet enda. Virker som det utvikler seg veldig seint eller at noe ikke er helt som det skal enda. Er det noen av dere som har blitt gravid med ivf før? Skal det utvikle seg senere siden man setter inn egget senere eller bør den være sterkere nå? Jeg husker bare sist jeg var gravid, ikke ivf. Testet positivt på 12 dpo og den var ganske tydelig og ble bare tydeligere og tydeligere og ganske raskt..

Tok en Rfus-test i kveld bare for moroskyld, den var helt negativ. Så jeg prøver å ikke ta dette som at det er en graviditet enda. Virker som det utvikler seg veldig seint eller at noe ikke er helt som det skal enda. Er det noen av dere som har blitt gravid med ivf før? Skal det utvikle seg senere siden man setter inn egget senere eller bør den være sterkere nå? Jeg husker bare sist jeg var gravid, ikke ivf. Testet positivt på 12 dpo og den var ganske tydelig og ble bare tydeligere og tydeligere og ganske raskt..
RFSU er dårlige tester, de er ofte veldig svake. Nei, det skal utvikle seg som vanlig ved IVF. Kjøp deg make sure, de er sensitive og gir gode streker. Finnes på Kiwi og meny.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 21
Æææ du motiverte meg til å prøve å teste igjen med clearblue. Er 15dpo idag.

Herlig, så fantastisk!! Dette blir det baby(er) av! Godt tegn å få 2-3, jeg fikk aldri det ved mine kjemiske graviditeter!

Åh, er vi like langt?! Jeg er også 15 dpo i dag! :love017

Skulle jo ikke teste i dag...:bag::bag::bag:
1000015762.jpg

Var bare litt nysgjerrig hvordan eggløsningstesten ville se ut.:angelic: Og babyplan er sterkere enn igår så jeg er hæpi!:smiley-bounce012

Skulle jo ikke teste i dag...:bag::bag::bag:
Vis vedlegget 451147
Var bare litt nysgjerrig hvordan eggløsningstesten ville se ut.:angelic: Og babyplan er sterkere enn igår så jeg er hæpi

Jeg sjekker hver dag selv hahaha ! Vi hadde innsett samme dag ja !! Håper det går veien for oss begge! Når skal du ta blodprøve ?

Jeg sjekker hver dag selv hahaha ! Vi hadde innsett samme dag ja !! Håper det går veien for oss begge! Når skal du ta blodprøve ?

Haha, stemmer, jeg husker så dårlig, beklager!:facepalm::Heartpink
Sa til meg selv at jeg skulle begrense det til annenhver dag, men var så nysgjerrig heheh!

Tas ikke blodprøve ved forsøk i Porsgrunn, kun hjemmetest. :joyful: Har testdato fredag 27.12, men de åpner jo ikke igjen før 02.01 så får liksom ikke noe respons derfra før dette uansett. :shy: Så da bare tester jeg litt hjemme nå, håper å få 3+ på CB digital om en ukes tid! Hva med deg?

Skal jo egentlig gå på Cyclogest frem til torsdag og "leve som gravid" til da, men har veldig lyst til å slutte på de nå. Tviler sterkt på at testen plutselig blir positiv nå, den har jo vært positiv for å så bli negativ. Hadde dere sluttet på medisin?

Skal jo egentlig gå på Cyclogest frem til torsdag og "leve som gravid" til da, men har veldig lyst til å slutte på de nå. Tviler sterkt på at testen plutselig blir positiv nå, den har jo vært positiv for å så bli negativ. Hadde dere sluttet på medisin?
Jeg hadde nok sluttet på medisinene for å se vente mens. Kjedelig at det ikke gikk nå :/

er så kjedelig å få positiv for å så gå over til negativ. Håper den sitter neste gang! Har du noen på frys?

Jeg hadde nok sluttet på medisinene for å se vente mens. Kjedelig at det ikke gikk nå :/

er så kjedelig å få positiv for å så gå over til negativ. Håper den sitter neste gang! Har du noen på frys?
Nei, vi fikk dessverre bare denne på frys. Så blir det nytt uttak og stimulering.

Back
Topp