For oss som håper på frieri snart :)

Kan være veldig koselig da. Takker du nei til påspandert spa og tur på byen? Man må ikke bli utdriti da.
Ok, spa er greit:) Har ikke en venninnegjeng, men en venninne her og der. Ser ikke for meg at de kunne gått sammen for å planlegge noe. Men jeg har to søstre som kanskje hadde gjort det:)

Ok, spa er greit:) Har ikke en venninnegjeng, men en venninne her og der. Ser ikke for meg at de kunne gått sammen for å planlegge noe. Men jeg har to søstre som kanskje hadde gjort det:)

Jeg arrangerte lag med nesten 20 jenter jeg ikke kjente fra før! Brukte fb, gikk veldig fint :) vi var veldig forskjellige, kanskje derfor det ble så bra.

Ååå endelig!!! Jeg ble fridd til i helgen :) vi hadde en overnatting på farris spa hotell, første alene tid etter vi fikk vår lille skatt<3 vi var på spa hele dagen, på kvelden var det middag på restauranten, og rett før desserten gikk han ned på kne å fridde, å der lyste det opp en nyyydelig ring:D da måtte jeg ta til tårene hehe! Og jeg sa selvfølgelig ja:) så kom kelner med 2 glass champagne! En perfekt dag, føler meg som verdens heldigste akkurat nå<3

Ååå endelig!!! Jeg ble fridd til i helgen :) vi hadde en overnatting på farris spa hotell, første alene tid etter vi fikk vår lille skatt<3 vi var på spa hele dagen, på kvelden var det middag på restauranten, og rett før desserten gikk han ned på kne å fridde, å der lyste det opp en nyyydelig ring:D da måtte jeg ta til tårene hehe! Og jeg sa selvfølgelig ja:) så kom kelner med 2 glass champagne! En perfekt dag, føler meg som verdens heldigste akkurat nå<3

Gratulerer, så koselig :D

Selv sa jeg klart i fra at ingen ekteskap ingen unge. Og da ble det frieri etter hvert :-)

Jeg mente ikke nødvendigvis deg chocolate girl, men de som her har barn og fortsatt venter på et frieri, ønsker seg det men ikke tror det blir noe bryllup fordi mannen ikke får ut fingeren.

Vårt bryllup var en hagefest i hagen til mine foreldre. Først humanetisk vielse i hagen (den kan legges opp med musikk, inntogsmars etc som et kirkebryllup, men passet oss mye bedre da vi ikke er kristen)
Fest og musikk i telt i hagen. Innleid kokk og servitører. 70 gjester, fullt opp med mat og drikke, telt med gulv, kjole og dress, pynt og dansekurs, blomster til pynt og bukett etc = 70 000.
Bryllupsreisen kostet oss 30 000, men det var fordi vi hadde mulighet til det.
Ingen av foreldrene våre hjalp til økonomisk (bortsett fra gratis lån av hage).

Fantastisk dag og kveld. Midt i juli, selv om det regnet hele kvelden. Siden vi hadde lagt gulv til teltet ble det ikke vått og kaldt inne der festen var.

:-)

Høres akkurat ut som mitt drømmebryllup :D

Så stas! Kult at du faktisk ble fridd til i mellomrommet mellom starten av tråden og til nå! :) Hvordan fridde han? :)

Vi feira 9 års dagen vår med god middag på hotellet...etterpå gikk vi opp på rommet og la mini..hadde kjøpt inn masse godis og god drikke. Lå...fullt påkledd ;) på senga og prata om alt mellom himmel og jord...bl.a om mini, kommende lillebror, fortid, framtid etc.var en kjempefin intim samtale...og midt i den fridde han. Helt perfekt for meg som ikke ønska et frieri med masse stæsj eller oppmerksomhet...var en superfin intim stund mellom bare oss to...kommer alltid til å huske det :D

eksen og jeg var forlova i 6 (!) år.. og det ble ikke noe ekteskap der.

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år nå og jeg venter på frieri ja :P Han sier at vi skal gifte oss en dag, men ikke nå. Han venter bare på at det er "moralsk riktig" ikke vet jeg når det er... :P

eksen og jeg var forlova i 6 (!) år.. og det ble ikke noe ekteskap der.

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år nå og jeg venter på frieri ja :p Han sier at vi skal gifte oss en dag, men ikke nå. Han venter bare på at det er "moralsk riktig" ikke vet jeg når det er... :p
Det var nøyaktig det min sa også, fant ut at det han mente var at han ville vente til det var ok hos foreldre/venner. Jeg er den første jenta han har tatt med hjem nemlig, så han ville vente til det ble "passende". Han fridde etter 1 år og 5 mnd, vi har nå vært sammen i 3 år og venter vårt første barn sammen :) gifter oss neste år ;)

Det var nøyaktig det min sa også, fant ut at det han mente var at han ville vente til det var ok hos foreldre/venner. Jeg er den første jenta han har tatt med hjem nemlig, så han ville vente til det ble "passende". Han fridde etter 1 år og 5 mnd, vi har nå vært sammen i 3 år og venter vårt første barn sammen :) gifter oss neste år ;)

ohh, håper at det samme skjer her. har allerede informert han om hvilken ring str jeg har og setter på "all the single ladies" sånn med jevne mellomrom :P

Samboeren sier at det skjer innen ti år, så får bare smøre meg med tålmodighet da :P

Gratulerer :-)

ohh, håper at det samme skjer her. har allerede informert han om hvilken ring str jeg har og setter på "all the single ladies" sånn med jevne mellomrom :p
Hahaha! Jeg hadde noen diskré hint selv ja.. Sa også at ja, hvis ikke du frir, frir jeg.. Og det hadde ikke vært greit! Han er gammeldags sånn sett :p

Så koselig! Gratulerer! Er/var det spennende å bli fridd til, eller litt rart? Har ei venninne som opplevde hele frieriet litt kleint, siden hun ikke er sånn kjempe romantisk! Vet ikke helt hvordan jeg kommer til å føle det i det sekundet han frir, om det er helt fantastisk spennende og koselig eller om det blir koseligkomisk! ;)

Så koselig! Gratulerer! Er/var det spennende å bli fridd til, eller litt rart? Har ei venninne som opplevde hele frieriet litt kleint, siden hun ikke er sånn kjempe romantisk! Vet ikke helt hvordan jeg kommer til å føle det i det sekundet han frir, om det er helt fantastisk spennende og koselig eller om det blir koseligkomisk! ;)

Jeg syns det var utrolig koselig å spennende! Aldri hatt akkurat den følsen før, og jeg er ikke den som blir ofte rørt heller, men i sekunde han gikk ned kom tårene med engang :p et kjempe fint øyeblikk jeg ikke kommer til å glemme ihvertfall :D

Back
Topp