For oss som håper på frieri snart :)

Samme her :) fridde på ferietur også kjøpte vi ringer vi skulle ha sammen når vi kom hjem :) fridde noen mnd etter vi ble sammen!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Forstår deg veldig godt! Her er det godt så langt at nå håper jeg nesten at han ikke gjør det, har han ikke fått rævva i gir etter 10 pr og 2 unger kan det bare være det samme! Du vil ikke fri selv da? Har dere snakket sammen om giftemål?

Hvordan gjorde dere det da? Ned på kne eller en mer feminin variant? :)

Jeg drømmer ikke om bryllup, jeg vil bare bli gift jeg. Det er ekteskapet som er viktig for meg. Jeg har sagt det til han også, for vi har jo ingen penger å bruke på bryllup. Vi kan bare gå til tinghuset eller hvor man gjør det og få det gjort.
Det viktigste for meg er at jeg kan kalle han mannen min og at det gir en trygghet. Og at jeg selvfølgelig er veldig stolt av ham, så da ville det værr veldig stas om han ville være gift med meg.
Jeg vet ikke hva han tenker jeg, for han er en mann av få ord som ikke deler følelsene sine så lett. Han har jo sagt at han vil gifte seg med meg, så jeg vet ikkr hva han venter på. Jeg vil ikke mase for mye heller, for det skal jo være gjensidig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har vi vært kjærester i snart 7 år. Ingen ring :p jeg er snart 25, samme med sambo. Han har ingen hast, heller ikke lyst. Jeg VIL :p men må jo bare håpe at eeen dag! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skjønner det du sier M+A=baby! Allikevel føler jeg trygghet nå, tross det faktum at vi bare er samboere! Flytter hjem til vår felles hjemby til sommeren! :)

S. Ikke så stas å mase nei! Vi får håpe det skjer oss begge en dag snart! :)

• Liker
Reactions: S.
Har det ikke travelt, men håper jo det ikke drøyer mange år :-P vil jo gjerne ta mannens navn en dag :-)

Hvorfor tror du det da SHS? :(

Chamonix- gleder jeg meg til også. For meg er det en viktig del av å være av familie! :) tror du han kommer til å fri da?

Jeg håper veldig på et frieri snart :) Han har fortalt meg at han planla å fri til meg på bursdagen etter at vi hadde vært sammen i 1 og et halvt år, men det ble noe kluss med bestillingen av ringen så det ble ikke noe :P Nå har vi til sommeren vært sammen i 4 år og har en sønn sammen på 2 og et halvt år :) Håper han får fingeren ut og frir snart ;)

Åj! Er det sånn at du har gått og ventet i 2,5 år da eller du glemt det litt i mellomtiden? Er så typisk at de sier de hadde tenkt, men så gjør det ikke. Gjelder nesten alt. Samboeren min kan si sånn, "hadde egentlig tenkt til å kjøpe blomster til deg, men så..." Hehe! Skal jeg ha blomster må jeg kjøpe de selv, kan du si! Kanskje det blir slik med frieriet også! :(

Vært sammen i 10 år, kjøpte hus for 5 år siden.. Venter nr 2 nå. Men ingen tegn til no gifteri med det første ;)

Ingen som har blitt fridd til enda?:anyone Jeg venter fremdeles :think005

Ingen som har blitt fridd til enda?:anyone Jeg venter fremdeles :think005

Hehe..hadde glemt denna tråden ;) Jeg blei faktisk fridd til i sommer...vi var på ferie i Sverige og sambo fridde på 9 års dagen vår...happy happy :D

Så stas! Kult at du faktisk ble fridd til i mellomrommet mellom starten av tråden og til nå! :) Hvordan fridde han? :)

Jeg venta og venta, til slutt booka jeg bare kirka og sa det ville vært hyggelig om han dukka opp:)
(Satt litt på spissen)

Haha, genialt ;)

Back
Topp