For oss som håper på frieri snart :)

Tror kanskje vi hadde vært forlovet nå hadde det ikke vært pga jeg er gravid.. Er så "typisk" at par forlover seg med en gang de blir gravide, å det er noe vi ikke syns er så romantisk.. vi vil gifte oss pga vi vil dele live med hverandre..
men igjenn, har vært sammen i 7,5 år å ingen frieri.. tror mannen tror vi er tenåringer enda å har all verdens med tid!:P

Hvorfor frir dere ikke selv, hvis det er så viktig for dere? :p

Min mann fridde til meg 19 november 2012 og jeg ødela all romantikken :p

Vi hadde lenge ønsket å ha en kveld for oss selv, men vi er ikke akkurat bortskjemt med barnevakt.

Så jeg sa til samboeren at du får spørre min mor så kanskje hun tror det er noe på gang og lo.
Det gjorde han og min mor sa ja. :)

Så vi dro på kino og jeg fikk velge film (siste delen av twilight).
Når vi kom hjem var jeg så sliten og trøtt at jeg ville bare ligge på sofaen å gjøre ingen ting.
Han derimot spurte om jeg ville ha hummer, eller en god biff og rødvin. Jeg takket nei til alt og vi gikk heller tidlig til sengs. Jeg er så romantisk :p

Morgenen etter disket han opp med frokost. Ristet brød, laget meg en god kaffe med noe attåt og dandert voldsomt. Så ble han nervøs.
Da skjønte jeg allerede hva som var i gjære og jeg tror jeg satt å sa nei, nei, nei sikkert ti ganger. :p

Så på en utslitt sofa ga jeg han mitt ja og fikk en vakker ring i hvitt gull med en onyx og to kunstige diamanter <3 Den hadde han spart til i et år og designet selv og fått en lokal gullsmed med på samarbeidet og steinene hadde han bestilt fra Afrika med certifisering på at det var kvalitet og etisk arbeid.
Snille gode mannen min.

28 september 2013 ga vi hverandre vårt I do foran den nærmeste familien.

Dere som venter hvorfor tar ikke dere skjea i egen hånd? :)

Her harmannen sagt at om det skal bli noe bryllupså er detjeg som må fri. Syns egt det er mannens jobb, men får vel manne meg opp tilå gjøre det jeg da :p

Hvorfor mener han at du skal fri?? :P

Er nok det at han ikke tørr :p Jeg drev å så på brudekjoler på nettet her og da sa han at om jeg skulle trenge å kjøpe en slik måtte jeg fri :p

Hvorfor tør han ikke??? :P høres teit ut...

Tror kanskje vi hadde vært forlovet nå hadde det ikke vært pga jeg er gravid.. Er så "typisk" at par forlover seg med en gang de blir gravide, å det er noe vi ikke syns er så romantisk.. vi vil gifte oss pga vi vil dele live med hverandre..
men igjenn, har vært sammen i 7,5 år å ingen frieri.. tror mannen tror vi er tenåringer enda å har all verdens med tid!:P

Ehh...at man forlover seg når man blir gravide betyr vel ikke noe mindre at man ikke vil dele livet med hverandre.... Jeg var gravid med andremann når sambo fridde...og grunnen til at han fridde var ikke akkurat at jeg var gravid ;)
Jeg for synes barn er mer forpliktende enn en forlovelse, så for meg var det å få barn sammen i seg sjøl en bekreftelse på at vi ønska å tilbringe livet sammen :)

Han tørr nok ikke :p Han vil gifte seg da, så jeg må nok bare spørre :)

Situasjonen er noe samme her. Men jeg vil liksom bli "overrasket" så reagerer med komplett stillhet når jeg merker at antydninger til at han begynner å diskutere seg til at vi skal det. Bra søt altså!

Jeg ventet lenge på min kjære skulle fri, følte jeg ventet i mange år, men det var absolutt verdt gleden å bli fridd til å vite dette var noe mannen også ville og ikke bare noe jeg trumfet igjennom. Anbefaler alle å være tålmodig med mennene deres;)

Har begynt å leke med tanken om å gifte meg i sjømannskirken i Miami. Sambo virket ikke helt fremmed for tanken:D Men han foreslo New York isteden. Jeg synes Miami er best jeg da, varmt hele året:)

Har begynt å leke med tanken om å gifte meg i sjømannskirken i Miami. Sambo virket ikke helt fremmed for tanken:D Men han foreslo New York isteden. Jeg synes Miami er best jeg da, varmt hele året:)

Litt forskjell på de to byene ja! Ikke at jeg har vært i Miami da men :p er ikke halve poenget varmen, som du sier?

Litt forskjell på de to byene ja! Ikke at jeg har vært i Miami da men :p er ikke halve poenget varmen, som du sier?
Jo, også kan man gifte seg på stranden:) Har heller aldri vært i Miami, New York har jeg vært i. Kan godt dra dit igjen da, men vil ikke gifte meg der.

Jo, også kan man gifte seg på stranden:) Har heller aldri vært i Miami, New York har jeg vært i. Kan godt dra dit igjen da, men vil ikke gifte meg der.

Passer sikkert fint å reise via NY. Kanskje utdrikningslaget tar er hint ;)

Back
Topp