Så bra, ja jeg skal også dit og håper veldig på hotellJapp Fødte storebror der også. Lå på barselhotellet da, veldig kjekt det Du også ser jeg ( Var innom terminlista )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, ja jeg skal også dit og håper veldig på hotellJapp Fødte storebror der også. Lå på barselhotellet da, veldig kjekt det Du også ser jeg ( Var innom terminlista )
Det er den på gata ovenfor senteret? Høres bra ut for megKlart du må bli med på mandag Jo flere jo bedre! Siden ingen har kommet med forslag til sted så foreslår jeg bare Egon? Der har de så mye forskjellig, så da er det enklere for alle å finne noe de liker?
Jepp! Kan møte deg på senteret og gå sammen bort hvis du er usikkerDet er den på gata ovenfor senteret? Høres bra ut for meg
Neida neida I fix. Stor jente nåJepp! Kan møte deg på senteret og gå sammen bort hvis du er usikker
Særlig haha!Neida neida I fix. Stor jente nå
Egon er fint detKlart du må bli med på mandag Jo flere jo bedre! Siden ingen har kommet med forslag til sted så foreslår jeg bare Egon? Der har de så mye forskjellig, så da er det enklere for alle å finne noe de liker?
Jepp! Førstemann melder fra! Husk å sette dere i første etasje skal prøve å være litt tidlig ute!Skal førstemann på plass bare skrive ca hvor de sitter eller?