Follo-mammaer

Fykers

Gift med forumet
Marslykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Flere fra Follo? :)
 
Ser ut som flere av oss får gutter :) min termin er 13. Mars og sist av oss (som har kommentert over). Vi burde få til et Follo - treff? :)
 
Det hadde vært veldig hyggelig :) Vi er jo faktisk en veldig tett gjeng med termin..!
 
5, 11, 12 og 13! Vi kan jo få samme dag i prinsipp :p
Kjenner ikke så mange andre med små barn eller som er gravid. Så bygger GJERNE nettverk i området her :)
 
5, 11, 12 og 13! Vi kan jo få samme dag i prinsipp :p
Kjenner ikke så mange andre med små barn eller som er gravid. Så bygger GJERNE nettverk i området her :)
Samme her, det er gull verdt å kjenne noen med barn på noenlunde samme alder :)
 
Enig med dere! :D Og det blir jo stas for de små også, at de får jevnaldrende venner før barnehage og skole. Jeg er fremdeles god venninne med de jeg "møtte" i barselgruppe! Mamma også forøvrig :)
 
Enig med dere! :D Og det blir jo stas for de små også, at de får jevnaldrende venner før barnehage og skole. Jeg er fremdeles god venninne med de jeg "møtte" i barselgruppe! Mamma også forøvrig :)
Mammaene i min barselgruppe møtes fortsatt... 25 år senere!! Haha :D :D
 
Slenger ut et forslag. Kan vi møtes mandag 25. Januar kl 17.00 i Ski for eksempel? :)
 
Jeg foretrekker dagtid, men dere andre jobber sikkert :p 25 fungerer for meg også :)
 
Jeg jobber enda... Men har utrolig lyst til å være med! Har mulighet bare på tirsdager dersom det blir dagtid!
 
Jeg kan kun dagtid på mandager. Jobber fortsatt. Funker 25 for alle så kan vi kjøre på med det? Møtested kan dere bestemme, som er mer kjent i Ski? ;)
 
Høres ut som det passer best med kvelden :) Vi er jo ikke så mange at vi ikke får til å finne en dag som passer for alle :)
 
Back
Topp