Folat

Er det 4 i den pakken også? Det er det i den jeg også tar, synes også det var litt mye :P
Ja, 4 i denne. To med omega 3, en vitamin/folat og en kalsium. Den ene er veldig stor syns jeg! :p Vi tar ikke samme da? En gul-oransje pakke?

Jeg tar også den med fire stk i. Ufattelig stor den ene er altså, må tvinges ned hver dag, håper det gjør godt for noe :laughing001

Har tatt den Lifelinepk frem til nå, begynte i desember. Nå tar jeg folat, tran og sanasol.

Ja, 4 i denne. To med omega 3, en vitamin/folat og en kalsium. Den ene er veldig stor syns jeg! :p Vi tar ikke samme da? En gul-oransje pakke?

Nei, min er rååååsa og er fra Nycomed :)
Men 4 der også, 2 forskjellige. Har trodd de første er folat og de andre tran, men mulig de 2 første har noe mer i seg :P

Tar fra Nycomed her å

Tar folat:-) får helt brekninger bare av å lese om de store dere tar:-p brekker meg av tannpuss også;-)

Folat og tran tar jeg. Får i meg resten ved å spise normalt og sunn mat :) håper jeg slipper unna den værste kvalmen så sunnhets fortsetter :)

Boots apotek har 40% rabatt på kosttilskudd for gravide fra lifeline. Lite tips til de som nevnte prisen:) Mener tilbudet varer til over påske.

Boots apotek har 40% rabatt på kosttilskudd for gravide fra lifeline. Lite tips til de som nevnte prisen:) Mener tilbudet varer til over påske.

Takk for tipset! Da tar jeg dem når denne pakka er tom :) Har jo ikke noe å si å bytte, så lenge man får i seg de riktige sakene ;)

Jeg tar Lifeline sin gravid pakke, og hiver nedpå, to og to om gangen ahaha!!
Først to omega-3 kapsler, så den blåbær tabletten, og kalsium tingen sammen :p

Tar pillene fra lifeline, de to siste dagene har jeg seriøst rapa opp sånn tranpilledunst…..*brekker meg* :P

Back
Topp